اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش منوجان اعلام کرد

آغاز تحصیل 12 هزار دانش‌آموز منوجانی

مدیر آموزش و پرورش منوجان گفت: تعداد 12 هزار دانش‌آموز در شهرستان منوجان سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند.

آغاز تحصیل 12 هزار دانش‌آموز منوجانی

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، علی بیت‌اللهی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: برنامه‌ریزی پروژه مهر و ریشه‌کن کردن سواد‌آموزی از اولویت‌های کاری در آستانه سال جدید تحصیلی است.

وی آموزش را وسیله‌ای برای بهتر زندگی کردن عنوان کرد و افزود: فضای آموزشی باید طوری برنامه‌ریزی شود که نشاط و شادابی در کلاس دانش‌آموزان احساس شود.

مدیر آموزش و پرورش منوجان با اشاره به اینکه در سال قبل 30 کلاس دو شیفت در شهرستان وجود داشت، افزود: امسال خیلی از مشکلات سال‌های گذشته رفع شده است.

بیت‌اللهی تصریح کرد: به منظور تشویق و بالا بردن توان علمی دانش‌آموزان با برنامه‌ریزی و نگرش مثبت، پویایی و تقویت انگیزه می‌توان تعلیم و تربیت را به بهترین نحو در فضای آموزشی دلنشین کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان منوجان با تأکید بر همکاری و تعامل بیشتر پلیس با آموزش و پرورش در ایام بازگشایی مدارس در سال جدید بیان داشت: فضای آموزشی و کمبود نیروی انسانی از عمده‌ترین مشکلات در بحث آموزش و مهم سال تحصیلی جدید است.

بیت‌اللهی خاطر نشان کرد: تعداد 12 هزار دانش‌آموز در شهرستان منوجان سال جدید را آغاز می‌کنند.

وی افزود: سوادآموزی از اهمیت خاصی برخوردار است و سال 92 سال ریشه‌کنی بی‌سوادی در کشور نامگذاری شده است و مشکل عمده در این بخش عدم همکاری افراد بی‌سواد است.

مدیر آموزش و پرورش منوجان اذعان داشت: طرح آموزش فرد به فرد در بین افراد بی‌سواد در نهضت سوادآموزی به زودی اجرا می‌شود.

امین رضوانی، امام جمعه منوجان نیز متذکر شد: اگر جامعه‌ای از آموزش و پرورش غافل باشد، بزرگترین ضربات را می‌خورد، چرا که اهمیت تعلیم و تربیت مشخص است و باید در این مسیر حرکت کرد که بهترین مسیر است.

وی افزود: آموزش و پرورش قواعد و قوانین مشخص دارد و چشم‌اندازی که مد نظر است باید محقق شود و آموزش و پرورش پویا باید همراه با تقوا باشد.

امام جمعه منوجان تصریح کرد: اگر کسی می‌خواهد از نظر سعادت دنیا و آخرت در یک چارچوب قرار گیرد و از همه حوادث در امان باشد لازمه آن عمل به دستورات اسلام و اعتقاد به ولایت مطلقه یعنی اعتقاد به رسول خدا و ائمه (ع) است.

انتهای پیام/80006/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول