اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجتمع‌های شبانه‌روزی امداد عنوان کرد

حضور 6500 دانش‌آموز در مجتمع‌های شبانه‌روزی امداد کشور

رئیس اداره مجتمع‌های شبانه‌روزی کمیته امداد امام خمینی کشور گفت: در 98 مجتمع شبانه‌روزی کمیته امداد 6 هزار و 459 دانش‌آموز حضور دارند.

حضور 6500 دانش‌آموز در مجتمع‌های شبانه‌روزی امداد کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مژگان سادات مهدیون صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مجتمع‌های شبانه‌روزی کمیته امداد امام خمینی اظهار داشت: این مجتمع‌ها در 22 استان کشور قرار دارند.

وی تعداد این مجتمع‌ها را 98 مجتمع در کشور اعلام کرد و ادامه داد: در این مجتمع‌ها 6 هزار و 459 دانش‌آموز حضور دارند.

حضور 4 هزار دانش‌آموز پسر در مجتمع‌های شبانه‌روزی امداد

رئیس اداره مجتمع‌های شبانه‌روزی کمیته امداد امام خمینی کشور با بیان این‌که از این تعداد دانش‌آموز 2 هزار و 347 نفر دختر هستند، تصریح کرد: همچنین 4 هزار و 112 پسر نیز در این مجتمع‌ها نگهداری می‌شوند.

مهدیون از کم شدن آمار دانش‌آموزان در مجتمع‌ها خبر داد و یادآور شد: با ایجاد مدارس در مناطق روستایی دانش‌آموزان کمتر به مجتمع‎ها مراجعه می‎کنند.

وی با بیان‌ این‌که در این مجتمع‌ها، خدماتی شامل خدمات تحصیلی، بهداشتی، مشاوره‌ای و فنی و حرفه‌ای ارائه می‌شود، اذعان داشت: برای ساخت این خوابگاه نیاز به مجوز وجود دارد.

وجود 5 مجتمع شبانه‌روزی امداد در خراسان جنوبی

رئیس اداره مجتمع‌های شبانه‌روزی کمیته امداد امام خمینی کشور از ساخت خوابگاه جدید در داراب استان فارس خبر داد و متذکر شد: خیران برای حمایت دانش‌آموزان خوابگاه‌ها کمک می‌کنند.

مهدیون از وجود پنج مجتمع شبانه‌روزی امداد در خراسان جنوبی خبر داد و اضافه کرد: تعداد دو خوابگاه دخترانه و پسرانه در بیرجند وجود دارد.

وی با بیان این‌که دو مجتمع دخترانه و پسرانه در نهبندان وجود دارد، خاطر نشان کرد: همچنین یک مجتمع پسرانه نیز در شهرستان سربیشه دایر است.

انتهای پیام/69010/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول