اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کازرون صورت گرفت

تجلیل از دانش‌آموزان برگزیده جشنواره خوارزمی

در مراسمی از دانش‌آموزان برگزیده مقام نخست تا سوم کازرون در مرحله استانی پانزدهمین دوره جشنواره خوارزمی تجلیل شد.

تجلیل از دانش‌آموزان برگزیده جشنواره خوارزمی

دبیر جشنواره خوارزمی شهرستان کازرون امروز در حاشیه مراسم تجلیل از برگزیدگان پانزدهمین دوره جشنواره خوارزمی که با حضور مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان شهرستان کازرون در کانون رضوان این شهر برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: 180 طرح برگزیده از شهرستان کازرون به مرحله استانی راه یافتند که 18 طرح آن در این مرحله حائز مقام‌های نخست تا سوم شدند.

امان‌الله فیروزی افزود: دانش‌آموزان در مرحله استانی در 14 رشته علمی از جمله علوم اجتماعی، علوم اسلامی، ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، برق و الکترونیک، رباتیک، فیزیک و نجوم، شیمی، علوم زیستی و پزشکی، میکانیک، نانو، هنر، معماری و سایر گروه‌های علمی به رقابت پژوهشی پرداختند.

وی گفت: 220 دانش‌آموز پژوهشگر مقطع متوسطه از شهرستان کازرون در پانزدهمین دوره جشنواره خوارزمی در مرحله استانی شرکت داشته‌اند که در این راستا فقط  25 نفر از طراحان حائز مقام مورد تجلیل قرار گرفتند.

مدیر پژوهش‌سرای دانش‌آموزی علامه دوانی کازرون تصریح کرد: در ادامه این مراسم از 9 دانش‌آموز برگزیده المپیادهای علمی در رشته‌های فیزیک، شیمی، ادبیات فارسی و زیست‌شناسی که به مرحله دوم رقابت‌ها راه یافته‌اند، نیز تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/‌2448/ق20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول