اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل خبر داد

تدارک 500 برنامه متنوع برای هفته دفاع مقدس در اردبیل

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از تدارک 500 برنامه متنوع در گرامیداشت سی و سومین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اردبیل خبر داد.

تدارک 500 برنامه متنوع برای هفته دفاع مقدس در اردبیل

سردار غلام عسگر کریمیان در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در این زمینه 66 برنامه شاخص تعریف شده که در طول هفته دفاع مقدس از 31 شهریور ماه تا 6 مهر ماه در جای جای استان اردبیل برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس 31 شهریور ماه با رژه نیروهای مسلح و یگان‌های منتخب از ساعت 9 صبح در مسیر میدان بسیج تا خیابان ارتش برگزار خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: عصر 31 شهریور ماه ساعت 16 شاهد افتتاح نمایشگاه فرهنگی - رزمی بدر خواهیم بود که به مانند سال‌های گذشته در مجتمع شورابیل اردبیل دایر خواهد بود.

کریمیان تصریح کرد: سپاه همه ساله نمایشگاهی را با هدف برجسته کردن یکی از عملیات‌ها و سرداران و رزمندگان شاخص و نام‌آور برگزار می‌کند که امسال سهم استان اردبیل بازسازی عملیات بدر است.

این مسئول یادآور شد: این نمایشگاه به میمنت گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس به مدت هشت روز دایر خواهد بود و علاقمندان می‌توانند از این نمایشگاه رزمی و فرهنگی دیدن کنند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با برشمردن دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس اذعان داشت: در طول این هفته مسابقات متعدد ورزشی، فرهنگی، خدمات بهداشتی و درمانی و ... ارائه می‌شود و شاهد برپایی بیمارستان صحرایی در مناطق دور‌افتاده و روستایی خواهیم بود تا ویزیت رایگان صورت گیرد.

کریمیان از برگزاری نمایشگاه عکس، دیدار با ائمه جمعه و جماعت و برگزاری یادواره شهدای والامقام در طول این هفته خبر داد و خاطرنشان کرد: ما در گرامیداشت هفته دفاع مقدس شاهد برگزاری 12 یادواره شهدا با محوریت شهدای عملیات بدر خواهیم بود که استان اردبیل در این عملیات در قالب لشکر عاشورا و گردان‌های رزمی مختلف بیش از 109 شهید تقدیم انقلاب کرده است.

وی به خبرنگار فارس در اردبیل گفت: روز 4 مهر ماه در محل نمایشگاه یادواره بزرگ شهدای عملیات بدر با حضور مسئولان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران در محل نمایشگاه رزمی - فرهنگی بدر برگزار خواهد شد که امیدواریم همه از این مراسم معنوی استفاده کنند.

آغاز طرح مهر ولایت در سال 92 در اردبیل

این یادگار دوران دفاع مقدس ارتباط مستمر با خانواده‌های شهدا را یکی از افتخارات سپاه پاسداران اعلام کرد و افزود: ما در قالب طرح مهر ولایت همه ساله به دیدار همه خانواده‌های شهدا می‌رویم چرا که سرکشی از آنها را وظیفه ذاتی خود می‌دانیم و به این حرکت افتخار می‌کنیم.

کریمیان تاکید کرد: استارت آغاز این طرح از هفته دفاع مقدس می‌خورد تا در مهلت سه چهار ماهه بتوانیم تا 22 بهمن به همه یک هزار و 800 شهید زیر‌پوشش سپاه پاسداران سرکشی کنیم.

وی با برشمردن دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: غبارروبی مزار شهدا، زیارت شهدای والامقام، اجرای صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، حضور در آیین نماز جمعه، برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با خانواده در 5 مهر ماه از جمله برنامه‌های ‌مشخص شده در هفته دفاع مقدس است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در خصوص عناوین ایام هفته دفاع مقدس تصریح کرد: 31 شهریور ماه به نام اقتدار و صلابت نیرو‌های مسلح، یک مهر ماه به عنوان دانش و پژوهش دفاع مقدس، دوم مهر ماه به نام پیروزی و پایمردی، سوم مهر ماه به نام عفاف و حجاب عنصر پایداری، چهارم مهر ماه به نام ایثارگران و شهدا، پنجم مهر ماه به نام رزمندگان و ولایت‌مداری و ششم مهر ماه به عنوان آخرین روز هفته دفاع مقدس به نام درس‌ها و عبرت‌های جنگ هشت ساله نامگذاری شده است.

کریمیان در پایان سخنان خود از تدارک سرویس‌های ایاب و ذهاب برای تردد راحت مردم به نمایشگاه رزمی - فرهنگی بدر از میدان شریعتی اشاره کرد و به خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما برای برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس برای تردد راحت مردم سرویس‌های ویژه ایاب و ذهاب تدارک دیده‌ایم.

انتهای پیام/62007/س40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول