اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجرایی سپاه استان قم عنوان کرد

اجرای 400 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در استان قم

معاون اجرایی سپاه استان قم از اجرای 50 برنامه استانی و 400 برنامه با موضوعات متنوع در سطح رده‌ها، نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج محلات استان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

اجرای 400 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در استان قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه قم، احمد بیطرفان در دیدار مسئولان سپاه از صدا و سیمای استان که به منظور تقدیر از عملکرد این مجموعه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت گرفت، به رژه نیروهای مسلح استان شامل نیروهای انتظامی، ارتش، سپاه پاسداران و بسیج اشاره کرد و گفت: یگان‌های نمونه به منظور نمایش صلابت و قدرت، در نخستین روز از هفته دفاع مقدس به اجرای برنامه رژه می‌پردازند.

وی برگزاری نمایشگاه بزرگ یاد یاران با بیش از 40 غرفه نمایشگاهی و برنامه‌های فرهنگی را همچون سنوات گذشته از دیگر اقدامات سپاه در هفته دفاع مقدس عنوان کرد و اظهار داشت: در نمایشگاه امسال رزمایش عملیات والفجر مقدماتی به همت لشکر عملیاتی 17 علی بن ابیطالب(ع) به اجرا در می‌آید.

معاون اجرایی سپاه علی بن ابیطالب(ع) در ادامه برگزاری یادواره‌های شهدا، غبارروبی مزار شهدا و پیاده‌روی بزرگ خانوادگی را از دیگر مراسم‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس خواند و خاطرنشان کرد: سعی شده که برنامه‌ها به بهترین وجه ممکن اجرا شود تا پیام دفاع مقدس برای عموم مردم و به خصوص نسل جوان به خوبی منتقل شود.

بیطرفان در پایان اجرای نمایش واقعه غدیر به فاصله 20 روز پس از هفته دفاع مقدس را برنامه بعدی مجموعه سپاه با همکاری هنرمندان بسیجی عنوان کرد.

انتهای پیام/2258/ک/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول