اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با میلاد امام رضا (ع) صورت گرفت

راه‌اندازی ایستگاه مطالعه در بیمارستان زکریای رازی قزوین

همزمان با میلاد امام رضا (ع) یک ایستگاه مطالعه در درمانگاه تخصصی بیمارستان زکریای رازی شهر قزوین راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی ایستگاه مطالعه در بیمارستان زکریای رازی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح ایستگاه مطالعه بیمارستان زکریای رازی قزوین سرپرست اداره کل کتابخانه‌های قزوین، کارشناس ایستگاه مطالعه اداره کل کتابخانه‌های استان، ریاست و مدیر بیمارستان رازی قزوین و تعدادی از پزشکان و کادر این بیمارستان حضور داشتند.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های قزوین در این مراسم اظهار کرد: یکی از شاخصه‌های ارزیابی رشد، توسعه و پیشرفت فرهنگی هر کشوری در عصر حاضر میزان مطالعه و کتابخوانی مردم آن مرز و بوم است.

محمدرضا مولایی افزود: کشور ما از قدیم تاکنون با داشتن تمدنی چند هزار ساله و مراکز متعدد علمی، فرهنگی و کتابخانه‌های معتبر، علما و دانشمندان بزرگ با آثار ارزشمند تاریخی، سرآمد دول و ملل دیگر بوده است و در عرصه فرهنگ و تمدن جهانی، بسان خورشیدی تابناک می‌درخشد.

وی ادامه داد: بدون شک تبلیغات و کار رسانه در راستای توسعه کتاب و کتابخوانی، بسیار مهم و مؤثر است اما تبلیغات باید دارای ویژگی‌هایی باشد تا بتواند اثرگذاری خود را نشان دهد، یعنی تبلیغات باید درست انجام شود و همچنین همراه با عمل، یعنی اصلاح نظام تعلیم و تربیت باشد که راه‌اندازی ایستگاه‌های مطالعه اقدامی در این راستا بوده است.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های قزوین اضافه کرد: ایستگاه‌های مطالعه گامی در راستای کتابخوان کردن افراد کتاب نخوان طبق فرموده مقام معظم رهبری است که از سوی نهاد کتابخانه‌ها و در سطح استان‌ها با ادارات کل با جدیت در حال پیگیری است.

مولایی خاطرنشان کرد: در این راستا هشت ایستگاه مطالعه در سطح استان قزوین راه‌اندازی شده که سه ایستگاه دیگر نیز با توجه به استقبال مردم و دستگاه‌های مختلف در دست افتتاح است.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه بیمارستان رازی از شلوغ‌ترین اماکن عمومی استان قزوین است امیدواریم با راه‌اندازی این ایستگاه شرایط مناسبی برای پر کردن اوقات در انتظار مردم و مراجعان فراهم شود.

ریاست بیمارستان زکریای رازی نیز در این مراسم اظهار کرد: این اقدام گامی مفید در راستای توسعه مطالعه بین قشرهای مختلف جامعه است و امیدواریم در آینده نزدیک اینگونه فعالیت‌ها توسعه پیدا کند.

سعید مخلوقی از حمایت مسئولان بیمارستان از فعالیت‌های فرهنگی و کتابخوانی برای بیماران و پرسنل خبر داد.

گفتنی‌ است؛ تاکنون در بیمارستان‌های ولایت، مهرگان، زکریای رازی، درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی شهر الوند، پایانه‌های مسافربری، دادسرا، دادگستری و استانداری قزوین ایستگاه مطالعه راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/2667/ز40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول