اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل کتابخانه‌های هرمزگان صورت گرفت

راه‌اندازی نخستین ایستگاه مطالعه در میناب

طی مراسمی با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان نخستین ایستگاه مطالعه در بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی نخستین ایستگاه مطالعه در میناب

مسئول امور کتابخانه‌های عمومی میناب ظهر امروز در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میناب هدف از راه‌اندازی ایستگاه‌های مطالعه را فراهم کردن بستری مناسب برای اشاعه فرهنگ مطالعه در بین مردم عنوان کرد و گفت: ایستگاه‌های مطالعه می‌توانند در کنار کتابخانه‌ها فرهنگ مطالعه را در نقاط مختلف کشور گسترش دهند.

علیرضا صبور از طرح راه‌اندازی ایستگاه‌های مطالعه به عنوان طرحی موفق و کارآمد یاد کرد و اظهار داشت: ایستگاه‌های مطالعه در ارتقا سرانه مطالعه نقش بسزایی دارند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان نیز در این آئین گفت: هدف اصلی راه‌اندازی ایستگاه‌های مطالعه، ورود کتاب به فضاهای ترددی مردم است.

محسن زینلی تختی به اهمیت کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و بیان داشت: راه‌اندازی ایستگاه‌های مطالعه در نقاط و اماکن پرتردد کشور در راستای منویات رهبر معظم انقلاب است که در قالب طرحی ملی در کشور در حال اجرا است.

وی با بیان این مطلب که مخاطب طرح ملی ایستگاه های مطالعه عموم مردم کشور هستند، اظهار داشت: راه‌اندازی هر ایستگاه در مرحله نخست 15 میلیون ریال هزینه در بردارد.

زینلی تختی تعداد ایستگاه های مطالعه در هرمزگان را 10 ایستگاه اعلام کرد و با بیان اینکه 9 ایستگاه در بندرعباس وجود دارد، اضافه کرد: میناب نخستین شهرستان در هرمزگان است که ایستگاه مطالعه در آن راه‌اندازی شده است.

در آئین راه اندازی ایستگاه مطالعه، فرماندار ویژه، رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع)، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه و جمعی از مسئولان دستگاه‌های فرهنگی حضور داشتند.

انتهای پیام/88004/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول