اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خرم‌دره تاکید کرد

ایجاد ایستگاه مطالعه در نقاط مختلف شهر خرم‌دره

معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره بر لزوم ایجاد ایستگاه مطالعه در نقاط مختلف خرم‌دره تاکید کرد.

ایجاد ایستگاه مطالعه در نقاط مختلف شهر خرم‌دره

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، مرتضی بنیادی بعدازظهر امروز در جمع مسئولان کتابخانه‌های عمومی این شهرستان با اشاره به نقش کتاب و کتاب‌خوانی در جامعه گفت: موضوع کتاب و کتاب‌خوانی نیاز مبرم مردم است و ما رسالت بزرگی داریم که با ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی آموزش‌های لازم را به مردم بدهیم.

وی افزود: برای ترویج کتاب‌خوانی باید راه زیادی را طی کنیم و این موضوع را باید از کودکی و از محیط خانواده شروع و در مدارس و دانشگاه‌ها ترویج دهیم.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح ساختمان ایستگاه راه‌آهن خرم‌دره بر لزوم راه‌اندازی ایستگاه‌ مطالعه در این ایستگاه تاکید کرد.

معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از راهکارهای مناسب برای ترغیب و تشویق جوانان و نوجوانان به مطالعه و کتاب‌خوانی بیان داشت: باید برای تحقق گسترش فرهنگ کتاب‌ و کتاب‌خوانی در جامعه، مسئولان همت و تلاش بیشتری از خود نشان دهند.

در این جلسه مقرر شد پیگیری لازم برای ایجاد ایستگاه مطالعه در ایستگاه راه‌آهن خرم‌دره توسط اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان صورت گرفته و برای افراد برتر کنکور سراسری دانشگاه‌ها، تسهیلات عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی شهرستان فراهم شود.

همچنین مقرر شد، موضوع تأمین زمین کتابخانه مرکزی و وسیله نقلیه برای اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان در جلسه شورای اسلامی شهر مطرح و پیگیری شود.

در این جلسه مقرر شد موضوع معرفی کتب مفید برای جوانان در نماز جمعه و مراکز تجمع جوانان در دستور کار کتابخانه‌های عمومی شهرستان خرم‌دره قرار بگیرد.

انتهای پیام/73002/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول