اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری:

30 ایستگاه مطالعه در چهارمحال و بختیاری ایجاد می‎شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: 30 ایستگاه مطالعه در مکان‌های پرتردد جمعیتی در استان ایجاد می‎شود.

30 ایستگاه مطالعه در چهارمحال و بختیاری ایجاد می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بهروز صادقی بعدازظهر امروز در سومین نشست انجمن کتابخانه‌های استان، اظهار کرد: در حال حاضر 35 کتابخانه در این استان فعال است که بر اساس برنامه‌ریزی‌‎های صورت گرفته تعداد کتابخانه‌های استان تا پایان امسال به 41 باب افزایش خواهد یافت.

وی از اجرای طرح استقرار 30 ایستگاه مطالعه در مکان‌های پرتردد جمعیتی در استان خبر داد و گفت: کتاب‌های مورد نیاز این طرح تهیه و آماده شده است که پس از تأمین اعتبارات مورد نیاز به منظور ساخت سازه ایستگاه‌های مطالعه اجرا می‎شود.

صادقی بر ضرورت استقرار بخش کودک در کتابخانه‌های استان تأکید کرد و افزود: در حال حاضر از مجموع 33 کتابخانه استان 28 کتابخانه استان مجهز به بخش کودک است، در پنج کتابخانه نیز به صورت مکمل در کنار کتابخانه بخش کودک ایجاد شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری از راه‌اندازی کانون قرآن و نهج البلاغه در هشت کتابخانه استان خبر داد و گفت: در ماه مبارک رمضان به صورت روزانه برنامه‌هایی در باب روخوانی قرآن و تفسیر نهج البلاغه در کتابخانه‌های استان اجرا شد.

وی با تأکید بر ضرورت افزایش بینش و اطلاعات اقشار مختلف جامعه در باب جهاد و دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بخش دفاع مقدس کتابخانه امیرکبیر شهرکرد آماده شده است که در آن بیش از یک هزار جلد کتاب با موضوعات شهادت، دفاع مقدس، خاطرات شهدا ارائه شده است.

در پایان این نشست دو طرح ایجاد بخش دفاع مقدس در تمامی کتابخانه‌های عمومی استان و طرح آشنایی دانش‌آموزان با فعالیت‌های کتابخانه عمومی و اهدای کتاب به دانش آموزان و آموزشگاه‌های آنان مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/68009/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول