اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان قم:

دفاع مقدس تاریخ پرارزش انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه استان قم گفت: سال‌های دفاع مقدس تاریخ ارزشمند، حساس و شیرین انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

دفاع مقدس تاریخ پرارزش انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، مهدی مهدوی‌نژاد در جمع اعضای شورای همفکری و هم‌اندیشی بسیج اصناف، اظهار داشت: اگر کسی بخواهد نماد و سمبلی از انقلاب اسلامی را ببیند، جز رشادت‌های دلیرمردان هشت سال دفاع مقدس، موضوع دیگری نمی‌یابد.

وی دوران دفاع مقدس را تبلور مقاومت پیروزمندانه مردم عنوان کرد و افزود: هر کسی که میزان اخلاصش بیشتر باشد، در این تابلو نقش و درخشش بیشتری داشته و کمال جلوه‌گری در این تابلو، با شهدای بزرگوار است.

فرمانده سپاه استان قم خاطرنشان کرد: ایثار، فداکاری و معنویت دوران دفاع مقدس چنان ارزشمند است که در هیچ تاریخ و قوم دیگری به این عظمت، اتفاق نیفتاده و تکرار هم نخواهد شد.

وی با اشاره به تقدیم بیش از هزار شهید بسیج اصناف قم در دوران انقلاب و دفاع مقدس ابراز داشت: شهدا همچون ستارگانی در آسمان هستند که راه را به ما نشان می‌دهند و اگر بخواهیم در صراط مستقیم حرکت کنیم، باید در مسیر تکامل و قرب الهی به این ستارگان توجه کنیم.

مهدوی نژاد تجلیل از شهدا را تجلیل از یک جریان تاریخی مقدس خواند و عنوان کرد: شهدای بزرگوار ما از کاروان سید و سالار شهیدان هستند و با برگزاری یادواره‌ها باید یاد و هدف مقدس آنان را زنده نگه داریم.

وی ادامه داد: شهیدان عزیز همچون خیمه‌ای، از عزت و عظمت اسلام و میهن اسلامی در برابر مکر و حیله دشمنان دفاع کردند و ما باید با همت و عزم خود از گنجینه الهی ایثار و شهادت نهایت بهره را ببریم.

انتهای پیام/2258/ک/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول