اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

رویکرد آموزش و پرورش تخصصی کردن و بومی‌سازی نیروی انسانی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: رویکرد آموزش و پرورش استان اردبیل تخصصی کردن و بومی‌سازی نیروی انسانی است.

رویکرد آموزش و پرورش تخصصی کردن و بومی‌سازی نیروی انسانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده عصر امروز در دیدار با ائمه جمعه اردبیل اظهار داشت: ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی در نواحی و مناطق 19‌گانه استان با شعار استفاده تخصصی از دبیران در حدود سه سال است که در آموزش و پرورش استان انجام می‌گیرد و امسال هم به صورت پایلوت در بقیه استان‌های کشور در حال برگزاری است.

وی با اشاره به محدودیت‌های مالی در آموزش و پرورش تصریح کرد: با عنایت استانداری و وزارت آموزش و پرورش و با استفاده از اعتبارات استانی و ملی مشکلی از بابت تعمیر و تجهیز مدارس نداریم.

محمودزاده همراهی خانواده‌ها در موضوعات آموزش و پرورش، همکاری و همراهی سایر دستگاه‌های استان، ائمه جمعه در شهرستان‌ها، فرمانداران و عنایت ویژه نماینده ولی فقیه در استان به آموزش و پرورش، افکار عمومی و اصحاب رسانه را در رویکردها و ساختار جدید آموزشی 3-3-6 مؤثر دانست.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: در جهت حمایت از کار و سرمایه ایرانی و تولید داخلی از پارچه و دوخت ایرانی و فرهنگ‌سازی دانش‌آموزان دختر و برای اولین بار دانش‌آموزان پسر مقطع ابتدایی لباس یک دست می‌پوشند.

وی اضافه کرد: سعی کردیم استفاده لوازم‌التحریر با برندهای ایرانی در بین خانواده را فرهنگ‌سازی کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: ‌ما در چهار حوزه آموزشی،‌ پرورشی، ساماندهی نیروی انسانی و منابع و امکانات در آموزش و پرورش هدف‌گذاری‌هایمان را انجام دادیم و سعی ما بر این است تا در این چهار حوزه بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

محمودزاده از جمله نگاه تیزبینانه و ضروری آموزش و پرورش را به حوزه تربیتی و پرورشی یادآور شد و ادامه داد:‌ تعمیق و گسترش معارف دینی و فرهنگ اهل بیت و شاداب‌سازی فضای مدرسه با توجه به ورزش‌های بومی و محلی از جمله اقداماتی است که پیش‌بینی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در دیدار با ائمه جمعه استان گزارشی از فعالیت‌ها و انتظارات آموزش و پرورش و نتایجی که در سال 92-91 در حوزه‌های آموزشی و پرورشی حاصل شده را ارائه کرد.

انتهای پیام/62007/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول