اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش قروه معرفی شد

در مراسمی، سرپرست جدید مدیریت آموزش و پرورش قروه معرفی و از خدمات مدیر سابق این نهاد قدردانی شد.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش قروه معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، فرماندار قروه شامگاه امروز در این مراسم آموزش و پرورش را زمینه‌ساز رشد فکری و اخلاقی انسان های یک جامعه پویا برشمرد و گفـت: اهمیت نقش آموزش و پرورش در تربیت نیروهای متخصص، دانشمند و آشنا به علوم جدید بسیار حائز اهمیت است اگر ما بخواهیم بمانیم و کرامت داشته باشیم، هیچ راهی نداریم جز اینکه از علوم تجربی، تکنولوژی و دستاوردهای مثبت تمدن بشری استفاده کنیم که یکی از وظایف مهم نظام آموزش و پرورش کشور تربیت انسان‌های «خودباور» است.

محمدرسول شیخی‌زاده با اشاره به اینکه آموزش و پرورش را می‌توان مهم‌ترین اندام و به منزله قلب پیکره جامعه دانست که هرگونه آسیبی به آن موجب زیان سایر بخش‌ها می‌شود تصریح کرد: وظیفه آموزش و پرورش تربیت نیروی آگاه، کارآمد و متعهد برای کشور است.

وی عرصه تعلیم و تربیت را عرصه شکوفایی سایر بخش‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برشمرد و اظهار داشت: مدیریت بر سازمان‌های آموزشی و پرورشی دشوارترین، ظریف‌ترین، با اهمیت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ترین و مؤثرترین هنر و دانش به حساب می‌آید.

وی افزود: اهمیت این نکته مدیریتی به خاطر این است که آموزش و پرورش توأم با مدیریت مناسب از یک سو تبدیل انسان‌‌‌‌های خام به انسان‌های خلاق، بالنده و رشد یافته است و از سوی دیگر تضمین کننده احتیاجات نیروی انسانی هر جامعه در سطوح مختلف و در نقش‌های متفاوت است.

فرماندار قروه گفت: مدیریت آموزش و پرورش در حقیقت کوششی است بخردانه برای بالا بردن کیفیت تعلیم و تعلم انسان‌هایی که بار سنگین تحول فردی و جمعی را بر دوش دارند.

شیخی‌زاده با اشاره به ویژگی‌های برجسته مردم قروه در تمامی عرصه‌ها گفت: مردم این شهرستان در هر عرصه‌ای که وارد شده‌اند نه تنها در استان که در کشور سرآمد بوده‌اند و این به واسطه نقشی است که معلمان گذشته ما در پرورش این نسل داشته‌اند.

وی تجلی حضور مردم قروه در عرصه را در حماسه سیاسی سال جاری عنوان کرد و افزود: مردم ما با حضور گسترده خود راه را بر هرگونه توطئه دشمنان بستند.

فرماندار قروه، به فرهنگیان آموزش و پروش قروه در کارنامه تعلیم و تربیتشان نمره قبولی داد و افزود: یکی از عرصه‌هایی که در سال‌های اخیر با رشد قابل قبولی در شهرستان مواجه بوده است، عرصه علمی است که نشان از همت معلمان ما دارد.

شیخی‌زاده نیروی انسانی را مهم‌ترین سرمایه هر سیستم مدیریتی عنوان کرد و افزود: نیروی انسانی عامل تحرک و پویایی است که تمامی مدیریت‌ها باید به طور کامل از این سرمایه خود بهره بگیرند.

در این مراسم با قدردانی از خدمات هاشم ناظمی‌جلال، حسین الماسی به عنوان سرپرست مدیریت آموزش و پرورش قروه منصوب شد.

انتهای پیام/79009/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول