اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کمیته امداد و آموزش و پرورش استان مرکزی تفاهمنامه امضا کردند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی و مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی به منظور توانمند‌سازی خانواده‌های زیرپوشش تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

کمیته امداد و آموزش و پرورش استان مرکزی تفاهمنامه امضا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، ظهر امروز در نشست مشترک محسن ولیئی مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی و سیف‌الله کریم‌زاده مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی تفاهمنامه همکاری بین این دو نهاد منعقد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی در این نشست گفت: امید می‌رود تعامل بین دو دستگاه نتایج مثبت فرهنگی برای جامعه به همراه داشته باشد.

محسن ولیئی افزود: این تفاهمنامه به منظور فراهم کردن زمینه‌های مورد نیاز برای پیاده‌سازی برنامه‌های کاهش فقر و توانمند‌سازی خانواده‌های زیر‌پوشش، همچنین تبیین جایگاه متولیان فعالیت‌های مرتبط با توانمند‌سازی نیازمندان، حدود وظایف و اختیارات دستگاه‌های مختلف استانی و تعهدات، وضع سیاست‌ها و مقررات اجرایی به منظور پیشبرد اهداف توانمند‌سازی، نظام‌مند کردن فعالیت‌های کاهش فقر به منظور انسجام‌‌بخشی و جلوگیری از اقدامات پراکنده و غیر‌کارشناسی به امضا رسیده است.

وی تصریح کرد: تفاهمنامه با آموزش و پرورش کاملاً کارشناسی شده است و انتظار داریم با اجرایی شدن بندهای آن شاهد کاهش مشکلات مربوط به فقر و تنگدستی در جامعه باشیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی گفت: در حال حاضر 44 درصد افراد زیرپوشش این نهاد بی‌سواد بوده و حدود 40 درصد دارای سواد خواندن و نوشتن هستند که تلاش داریم با تعامل خوب و سازنده با آموزش و پرورش زمینه ارتقای سطح سواد این افراد را فراهم سازیم.

انتهای پیام/87004/ز20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول