اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بجستان اعلام کرد

همکاری با آموزش و پرورش برای اجرای نظام نوین آموزشی

فرماندار بجستان گفت: پایه و اساس همه پیشرفت‌های کشور آموزش و پرورش است و ما نیز آماده‌ایم در اجرای اهداف سند تحول بنیادین و نظام نوین آموزشی با آموزش و پرورش همکاری کنیم.

همکاری با آموزش و پرورش برای اجرای نظام نوین آموزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حسن حیدری صبح امروز در جمع اعضای شورای آموزش و پرورش بجستان اظهار داشت: تفاهمنامه‌ای برای ساخت یک دبستان شش کلاسه در آستانه مهر با حاج علی‌اکبر رضایی یکی از خیرین شهرستان امضا شده است.

وی افزود: این دبستان با زیربنای 385 مترمربع و در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع در روستای اسوه فخر‌آباد ساخته خواهد شد.

فرماندار بجستان ادامه داد: دبستان یاد شده بیش از 2 میلیارد ریال هزینه خواهد داشت که 50 درصد هزینه آن توسط خیر یاد شده پرداخت خواهد شد.

حیدری در ادامه تصریح کرد: برای بازگشایی مطلوب مدارس این شهرستان در همه مقاطع آمادگی کامل وجود دارد.

وی با اشاره به همزمانی هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس گفت: نیمی از فرهنگیان شهرستان بجستان رزمنده هستند و قرار است طی هفته دفاع مقدس همایش تجلیل از پیشکسوتان ایثار و شهادت برگزار شود.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بجستان نیز در ادامه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امسال نیز همچون گذشته با برگزاری اردوهای جهادی در زمینه مرمت و بهسازی مدارس در خدمت آموزش و پرورش بوده است.

علی ابراهیم‌زاده افزود: با استفاده از توانایی خوب مجموعه آموزش و پرورش و معلمان پر تلاش و ولایی این شهرستان باید سعی شود تفکر بسیجی در جامعه احیا شود.

فرماندار بجستان نیز در ادامه گفت: پایه و اساس همه پیشرفت‌های کشور آموزش و پرورش است و فرمانداری شهرستان آماده است در اجرای اهداف سند تحول بنیادین و نظام نوین آموزشی با آموزش و پرورش همکاری کند.

حسن جمشیدی افزود: استفاده از ظرفیت خیرین در پیشبرد اهداف تربیتی و آموزشی مهم است.

وی افزود: با توجه به محدودیت امکانات دولتی باید در امر ساخت و ساز و دیگر موارد نسبت به جذب کمک خیرین اقدام کرد.

جمشیدی ضمن تاکید بر اقامه نماز جماعت در مدارس افزود: امید است سازمان تبلیغات اسلامی همانند سال‌های گذشته همکاری لازم را در این زمینه داشته باشد.

انتهای پیام/2202/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول