اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

براساس ارزیابی‌های به‌عمل آمده

آموزش و پرورش قرچک رتبه اول استان را کسب کرد

آموزش و پرورش شهرستان قرچک بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته رتبه نخست را در بین ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران را از آن خود کرد.

آموزش و پرورش قرچک رتبه اول استان را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، آموزش و پرورش شهرستان قرچک در بررسی‌های به‌عمل آمده توسط اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، رتبه اول را کسب کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در حمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: امسال در راستای اجرای سند تحول بنیادین و استقرار پایه هفتم در مدارس متوسطه دوره اول، و بر اساس دستورالعمل‌های ارسالی توسط وزارت آموزش و پرورش، دوره‌های ضمن خدمت به مدت یک ماه ویژه دبیران و آموزگاران دوره ابتدایی در سطح شهرستان برگزار شد که بر اساس بازدید ناظران اداره کل، این اداره توانست با 18/94 امتیاز رتبه اول را در بین مناطق شهرستان‌های استان تهران کسب کند.

هوشنگ کولیوند افزود: این کلاس‌ها در هنرستان کمال زیباشهر و به‌مدت یک ماه در حال برگزاری است و همکارانی که در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند گواهی ضمن خدمت دریافت خواهند کرد و مجوز تدریس در رشته و درس مربوطه را به‌دست می‌آورند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در پایان تصریح کرد: با تلاش‌های همکاران بنده در کارشناسی آموزش نیروی انسانی، این کلاس‌ها با حضور اساتید ممتاز استانی و شهرستانی و به نحو احسن و به‌صورت هوشمند برگزار شد به‌طوری که رضایت فراگیران را به‌دنبال داشته است.

انتهای پیام/2462/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول