اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

آموزش و پرورش باید سیره عملی امام رضا(ع) را به جوانان منتقل کند

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: آموزش و پرورش باید بتواند سیره عملی امام رضا (ع) را به جوانان و نوجوانان منتقل کنند.

آموزش و پرورش باید سیره عملی امام رضا(ع) را به جوانان منتقل کند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان بوشهر، خلیل رضایی صبح امروز در جمع خدام رضوی ضمن تجلیل از شهدا و امام شهدا، 40 هزار شهید فرهنگی و دانش آموزی کشور، 111 شهید فرهنگی استان و 471 دانش آموز شهید استان، میلاد فاطمه معصومه (س) و امام رضا(ع) را تبریک گفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: مهم‌ترین نقطه در بحث امام شناسی معرفت است.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش باید بتواند سیره عملی امام رضا (ع) را به جوانان و نوجوانان منتقل کند و جشن‌های زیر سایه خورشید و آذین بندی خیابان‌ها همراه با ترویج عملی سیره ائمه معصومین (ع) باشد.

رضایی یادآورشد: چنانچه فرهنگ رضوی در جامعه به ویژه در بین دانش آموزان عملی شود در آینده می‌توانیم مدیرانی نه تنها ملی بلکه در سطح جهان هم تربیت کنیم.

در ادامه نیز حجت الاسلام مصطفی میرزایی مبلغ حرم مطهر رضوی در زمینه سیره و سنت عملی امام رضا(ع) سخن گفت و غلامرضا توکلی نیز صلوات خاصه رضوی را قرائت کرد.

در پایان ضمن اهدای هدایای رضوی به فرهنگیان توسط خدام رضوی، از طرف مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز هدایایی به رسم یاد بود به خدام رضوی اهدا شد.

انتهای پیام/66001/س20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول