اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سال جدید تحصیلی

نشست هم‌اندیشی آموزش و پرورش و سازمان آب و فاضلاب برگزار شد

نشست هماهنگی و هم‌اندیشی اداره‌های آموزش و پرورش پهنه جنوب تهران و سازمان آب و فاضلاب در آستانه آغاز سال جدید تحصیلی با حضور مدیران روابط عمومی و مسئولان مقطع ابتدایی برگزار شد.

نشست هم‌اندیشی آموزش و پرورش و سازمان آب و فاضلاب برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ظهر امروز نشست هماهنگی و هم‌اندیشی اداره‌های آموزش و پرورش پهنه جنوب تهران و سازمان آب و فاضلاب با هدف هماهنگی و برنامه‌ریزی منسجم جهت برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های فرهنگی وتبلیغی در نخستین روزهای بازگشایی مدارس به ویژه برای دانش‌آموزان کلاس اولی برگزار شد.

مدیران روابط عمومی و کارشناسان مسئول مقاطع ابتدایی آموزش و پرورش در این نشست ضمن اطلاع و آگاهی از برنامه‌های فرهنگی و آموزشی آبفای منطقه در سال تحصیلی جدید، پیشنهادات و راهکارهای خود را در جهت برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های فرهنگی آغاز سال جدید تحصیلی ارائه کردند.

این نشست با استقبال اداره‌های آموزش و پرورش زیرپوشش، با حضور مدیران روابط عمومی و کارشناسان مسئول اداره‌های آموزش و پرورش مناطق 15، 16، 17، 18، 19، 20 به میزبانی روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 جنوب تهران برگزار شد.

انتهای پیام/2462/ذ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول