اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد

استقرار اداره آموزش و پرورش در بخش ریز

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از استقرار اداره آموزش و پرورش در بخش ریز خبر داد.

استقرار اداره آموزش و پرورش در بخش ریز

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، شامگاه شنبه مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر و جمعی از مسئولان شهرستان جم به منظور ارج نهادن به کار ارزشمند معلم جمی در کتابت قرآن مجید در منزل وی حضور یافتند و از این اقدام ارزشمند و ماندگار تجلیل کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در این آیین اظهار داشت: قرآن بزرگترین کتاب در تاریخ بشریت است و ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی اهمیت زیادی دارد.

خلیل رضایی افزود: حمایت از فعالیت‌های قرآنی و دینی باید مورد توجه بیشتر مسئولان قرار گیرد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

وی اضافه کرد: در شرایطی که دشمنان با هجمه‌های فرهنگی به دنبال زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات هستند این کار معلم جمی ارزشمند و قابل تقدیر است.

رضایی گفت: به منظور ارج گذاشتن به این کار ارزشمند طی مراسمی با حضور یک مقام ارشد کشوری در یک مناسبت خاص در مرکز استان از این کتابت رونمایی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در ادامه بیان داشت: رسیدگی به مشکلات فرهنگی در شهرستان جم و رفع کمبودهای مدارس در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

وی بر لزوم استقرار اداره آموزش و پرورش در بخش ریز تاکید کرد و ابراز داشت: اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر موافقت خود را با استقرار آموزش و پرورش در بخش ریز اعلام داشته و اقدامات و رایزنی‌های لازم صورت گرفته ولی هنوز جوابی از سوی وزارتخانه اعلام نشده و نیاز به پیگیری و رایزنی‌های بیشتر دارد.

براساس این گزارش، به دنبال اعلام خبر کتابت قرآن کریم توسط معلم خطاط بخش ریز از توابع شهرستان جم و بازتاب گسترده آن خبر در رسانه‌های استانی و کشوری، خلیل رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر و رئیس و تنی چند از کارشناسان آموزش و پرورش شهرستان جم و جمعی از شوراهای بخش ریز  با حضور در منزل سید جمال احمدی کاتب قرآن کریم از وی تقدیر کردند و با اهدا لوح تقدیر و جوایزی از کار با ارزش وی تجلیل شد.

انتهای پیام/2451/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول