اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مبلغ کاروان زیر سایه خورشید خبر داد

اجرای 400 برنامه طی دهه کرامت توسط آستان مقدس رضوی

مبلغ کاروان زیر سایه خورشید از اجرای 400 برنامه طی دهه کرامت توسط آستان مقدس رضوی خبر داد.

اجرای 400 برنامه طی دهه کرامت توسط آستان مقدس رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام مقداد مولایی ظهر امروز در جریان عیادت کاروان زیر سایه خورشید از بیماران زنجانی اظهار کرد: هدف از اجرای برنامه‌ها در قالب جشن‌های زیر سایه خورشید، ترویج فرهنگ رضوی و سیره ائمه معصومان (ع) است.

وی با اشاره به اینکه تبیین کرامات امام رضا (ع) در سطح کشوری و بین‌الملل از دیگر اهداف اجرای جشن‌های زیر سایه خورشید است، اذعان داشت: باید سیره و روش زندگی امام رضا (ع) به عنوان الگویی مورد نظر همگان باشد.

مبلغ کاروان زیر سایه خورشید در ادامه با اشاره به اینکه امسال ششمین دوره برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در کشور است، اظهار کرد: امسال شعار جشن‌های زیر سایه خورشید «نقشه خوشبختی من در دستان شماست» است.

وی با بیان اینکه امسال نیز همچون سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی در قالب جشن‌های زیر سایه خورشید اجرایی می‌شود، اضافه کرد: ترویج فرهنگ رضوی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشن‌ها است.

مولایی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های مختلف تاثیر بسزایی در شناساندن ائمه معصومان (ع) به مردم دارد، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش می‌شود در جریان سفر خدام به استان‌ها معارف ناب رضوی به مردم به ویژه نسل جوان انتقال پیدا کند.

وی با بیان اینکه امسال 400 برنامه توسط آستان قدس رضوی طی دهه کرامت اجرا می‌شود، افزود: یکی از مهم‌ترین این برنامه‌ها حضور خدام در استان‌ها در قالب جشن‌های زیر سایه خورشید است.

مبلغ کاروان زیر سایه خورشید با بیان اینکه امسال جشن‌های زیر سایه خورشید در 22 استان کشور اجرایی می‌شود، اظهار کرد: جشن زیر سایه خورشید به صورت بین‌المللی در چهار کشور لبنان، افغانستان، هندوستان و عراق اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با برآورد صورت گرفته بیش از یک میلیون نفر مخاطب جشن‌های زیر سایه خورشید هستند.

مولایی به برخی از برنامه‌های خدام در طول سفر به استان‌ها اشاره کرد و گفت: عیادت از بیماران، دیدار با زندانیان از جمله برنامه‌های خدام در قالب این جشن است.

وی همچنین با اشاره به توزیع 12 هزار بسته فرهنگی در جریان این سفرها، افزود: هدف از این کار ترویج سیره ائمه معصومان (ع) است.

در ادامه این بازدید رئیس بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده طی سال‌جاری اظهار کرد: سالانه 160 هزار مراجعه به بیمارستان موسوی وجود دارد.

محمدرضا جمشیدی با اشاره به اینکه در بیمارستان موسوی استانداردهای مربوط در زمینه درمان و دارو رعایت می‌شود، اضافه کرد: خوشبختانه در ارزیابی‌های انجام شده، این بیمارستان جزو رتبه‌های برتر در ارائه خدمات بوده است.

لازم به ذکر است، خدام رضوی در سومین روز سفر خود به زنجان با حضور در بیمارستان‌های آیت‌الله موسوی و همچنین ولیعصر زنجان ضمن عیادت از بیماران، تبرک آستان قدس رضوی را نیز در بین بیماران انجام دادند.

انتهای پیام/73005/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول