اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت سوارکاری خراسان رضوی خبر داد

برگزاری رقابت‌های پرش با اسب ویژه دهه کرامت در مشهد

سرپرست هیئت سوارکاری خراسان رضوی از برگزاری رقابت‌های پرش با اسب باشگاه‌های شهرستان مشهد به مناسبت دهه کرامت خبر داد.

برگزاری رقابت‌های پرش با اسب ویژه دهه کرامت در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، سیدمحسن عرفانی گفت: یک دوره مسابقه پرش با اسب با حضور سوارکارانی از باشگاه‌های فردوسی، ملی، حسام و آریانا مشهد عصر دیروز 22 شهریور ماه در باشگاه سوارکاری فردوسی برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها 25 سوارکار در چهار رده سوار مبتدی، اسب مبتدی، E و آزاد با هم به رقابت پرداختند.

سرپرست هیئت سوارکاری خراسان رضوی ادامه داد: در رده سوار مبتدی امیرحسین داوری، امیر حربی، افشین علیزاده و امیرحسین داوودی به ترتیب با اسب‌های شیمن، سورن و زئوس و سعادت بدون خطا موانع را پشت سر گذاشتند.

وی بیان کرد: در بخش اسب مبتدی نیز امیر آیت اللهی، ارسلان انصاری و جواد امامی به ترتیب با اسب‌های Z2، بارمان و فلوریدا پرش خود را بدون خطا به پایان رساندند.

عرفانی اظهار کرد: این رقابت‌ها در رده E با حضور پنج سوارکار برگزار شد که در پایان امیرعلی عمرانی با اسب میتولاره و اندیشه طلائی با اسب والیک بدون خطا به کار خود پایان دادند.

سرپرست هیئت سوارکاری خراسان رضوی ادامه داد: از میان 9 سوارکار مسابقه دهنده در رده آزاد بنیامین اژدر افشار با اسب الکسیس و والیک به ترتیب مقام‌های اول و دوم را به دست آورد، جواد امامی نیز با اسب اسپرینت گرل به مقام سوم رسید.

وی خاطرنشان کرد: سوارکاران بدون خطا رده‌های سوار مبتدی، اسب مبتدی و E در صورت حضور و موفقیت در دو مرحله دیگر از رقابت‌های باشگاهی فرصت شرکت در مسابقات پرش با اسب رده آزاد راه خواهند یافت.

انتهای پیام/2202/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول