اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری فارس خبر داد

برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی با عنوان «حجم ملکوت»

رئیس حوزه هنری فارس گفت: به مناسبت پاسداشت دهه کرامت، نمایشگاه تخصصی حجم‌سازی با عنوان «حجم ملکوت» به مدت یک هفته درحوزه هنری شیراز برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی با عنوان «حجم ملکوت»

علیرضا پرورش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: در این نمایشگاه هشت هنرمند شیرازی آثار خود را با برون‌مایه معنوی، عبودیت، کرامت، انتظار و آزادگی در معرض دید علاقمندان آثار هنری به نمایش می‌گذارند.

وی با اشاره به اینکه اتفاقات هنری، پویایی و سرزندگی جامعه به عنوان یک ضرورت مطرح است، افزود: وظیفه متولیان فرهنگ و هنر در این راستا فراهم کردن بستر مشارکت همه‌جانبه قشر خلاق و نوپای جامعه است.

رئیس حوزه هنری استان فارس خاطرنشان کرد: در دهه کرامت فرصتی فراهم شده است تا هنرمندان آثار هنرهای تجسمی خود را در رشته حجم از ساعت 9 تا 13 و 16 تا 19.30 به نمایش بگذارند.

پرورش تصریح کرد: در عرصه هنر فعالیت‌های مختلفی شامل آموزش، تولید، پژوهش و دیگر رخدادهای هنری در حوزه هنری روی داده است که در این راستا در سال جاری شاهد برگزاری جشنواره سورنای وحدت در قالب آیین‌های شادمانی نواحی مناطق ایران بوده‌ایم.

وی بیان داشت: برگزاری کارگاه‌های هنری، نشست‌های فرهنگی، نقد کتاب، جلسه‌های فلسفه، عکاسی تخصصی، شعر، داستان، معماری، تولید انیمیشن، فیلم‌های کوتاه و نمایش از دیگر فعالیت‌های حوزه هنری در سال جاری است.

رئیس حوزه هنری استان فارس اضافه کرد: حوزه هنری آمادگی دارد تا در زمینه آشنایی نسل جوان با مسائل هنری، فرهنگی، نقاشی، فیلم و نمایش تمام امکانات خود را در اختیار این قشر از جامعه قرار دهد، تا در آینده شاهد جامعه‌ای بانشاط، خلاق و هنرمند در این خطه از میهن اسلامی خود باشیم.

انتهای پیام/‌2448/ق20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول