اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور خدام رضوی

بردخون عطر و بوی حرم ضامن آهو گرفت

در آستانه میلاد حضرت امام رضا(ع)و دهه کرامت، بردخون با حضور خادمان حرم رضوی عطر و بوی بارگاه ضامن آهو گرفت.

بردخون عطر و بوی حرم ضامن آهو گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، صبح امروز در میان شور و شوق وصف نشدنی دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت، خادمان بارگاه ملکوتی حرم حضرت امام رضا (ع) وارد شهر بردخون شدند و مردم با اشک شوق ازآنان استقبال کردند.

خدام رضوی پس از ورود به شهر بردخون ابتدا به دیدار خانواده‌های معظم شهدای بخش در حوزه مقاومت کربلا رفتند و از رشادت و جانبازی شهدا و ایثارگران گفتند که اگر شهدا نبودند هیچگاه چنین آرامشی در کشور حکمفرما نمی‌شد و شاهد اقتدار و عزت نظام اسلامی نبودیم.

در این آیین یکی از خدام حرم رضوی پیرامون میلاد امام رضا(ع) و شخصیت این امام بزرگوار مولودی خوانی کرد و درادامه سرپرست بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان دیّر با تقدیر از حضور خدام رضوی در بردخون گفت: اگر نظام اسلامی تاکنون با عزت و اقتدار ایستاده به دلیل دعای والدین شهدا بوده است.

عبدالعلی موسوی کراماتی افزود: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در همه عرصه‌های انقلاب و نظام حضوری فعالانه داشته‌اند و همواره در مسیر اهداف نظام و همراه ولایت حرکت کرده‌اند و ذره‌ای از دستاوردهای انقلاب دست نکشیده‌اند.

وی با تجلیل از همه بزرگان گفت: در این منطقه سرداران شهیدی نظیر یوسف بردستانی و علمای ارزشمندی مانند حاج سید هاشم حسینی مدیر حوزه‌های علمیه کشور پرورش یافته‌اند که باعث افتخار هستند و کشور از وجود آنان بهره می‌برد.

انتهای پیام/66003/س20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول