اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه کرامت

مسابقه پرتاب دارت در آبادان برگزار شد

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی آبادان از برگزاری یک دوره مسابقه پرتاب دارت به مناسبت دهه کرامت خبر داد.

مسابقه پرتاب دارت در آبادان برگزار شد

محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: به مناسبت دهه کرامت یک دوره مسابقه پرتاب دارت با حضور شهروندان در این شهر برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقه که به همت کمیته پرتاب دارت و با همکاری روابط عمومی شهرداری انجام شد، جمعی از شهروندان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی آبادان ادامه داد: در این مسابقه، شرکت‌کنندگان در سه بخش انفرادی، دو نفره (پدر و فرزند و یا مادر و فرزند) و خانوادگی (پدر، مادر و فرزند) به رقابت پرداختند که در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

وی تصریح کرد: این مسابقات که با هدف افزایش سلامت و ایجاد نشاط و شادابی بیشتر شهروندان برگزار شد، مورد استقبال فراوان قرار گرفت و 53 نفر در این رقابت شرکت کردند.

شیرازی، در خصوص نفرات برگزیده این مسابقه گفت: در پایان، نعیم عقباوی، علیرضا برومند و فاضل رضایی (بخش انفرادی)، خانواده‌های رکابدار، دشتی‌زاده و صادقی (بخش دو نفره) و خانواده‌های محمودی، علی اکبری و رحیم‌زاده (بخش خانوادگی) عناوین برتر را کسب کردند.

وی افزود: برنامه‌ریزی هیئت برای 6 ماهه دوم سال که گرمای هوا کاهش می‌یابد به‌گونه‌ای است که این مسابقات به صورت هفتگی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/72001/ط20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول