اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه کرامت صورت می‌گیرد

برگزاری همایش در 21 شهرستان فارس

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: در 21 شهرستان فارس به مناسبت دهه کرامت همایش‌هایی برگزار می‌شود.

برگزاری همایش در 21 شهرستان فارس

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس، حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم در مراسم بزرگداشت امامزادگان که در اداره کل اوقاف این استان برگزار شد، اظهار داشت: به مناسبت دهه کرامت و سالروز بزرگداشت حضرت احمدبن موسی (ع)، همایش بزرگداشت امامزادگان در 21 شهرستان فارس برگزار می‌شود.

وی افزود: در هر شهرستان یک امامزاده برای برگزاری همایش انتخاب شده است و در این همایش برنامه‌های متنوع فرهنگی در تبیین منزلت و جایگاه امامزادگان با حضور عاشقان اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس اضافه کرد: در 13 شهرستان در حرم امامزاده منتخب، نمایشگاهی برای معرفی بقاع متبرکه و آشنایی با توان فرهنگی و اجتماعی بقاع متبرکه برپا شده است و در 17 شهرستان از هیئت‌امنا و خادمان امامزادگان تجلیل می‌شود.

حسینی مقدم ادامه داد: همچنین در 11 شهرستان نشست‌های صنفی وقف و برنامه‌های ویژه‌ای از جمله جشن، سخنرانی، تواشیح، مدیحه‌سرایی، ایستگاه صلواتی، پذیرایی، شعرخوانی، ایستگاه نقاشی و فراخوان مقاله برگزار می‌شود. 

به گزارش فارس، مراسم ویژه دهه کرامت و بزرگداشت حضرت احمدبن موسی (ع) و بزرگداشت امامزادگان و بقاع متبرکه، در حرم مطهر 200 امامزاده این استان نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2448/ت/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول