اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه کرامت

همایش رایحه نجابت ویژه دختران در چناران برگزار شد

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چناران گفت: در دهه کرامت با همکاری اداره بهزیستی چناران همایش رایحه نجابت ویژه دختران برگزار شد.

همایش رایحه نجابت ویژه دختران در چناران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، وجیهه نبوی‌نیا در همایش رایحه نجابت ویژه دختران در چناران گفت: در جامعه امروز دختران در ایجاد ارتباط‌های عاطفی و احساسی با مادران خود دچار مشکلاتی بوده و نمی‌توانند برای رفع مشکلات اجتماعی، فرهنگی و دینی خود ارتباط درستی با مادران خود برقرار کنند.

وی افزود: دختران گاهاً در مورد آموزه‌های دینی خود با مشکلاتی مواجه می‌شوند که در این همایش سعی داریم تا به نوعی با ارائه راهکارهای عملی این مشکلات را به حداقل برسانیم.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چناران افزود: این همایش با شرکت 100 نفر از دختران عضو کانون و مددجویان اداره بهزیستی به همراه مادرانشان در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چناران به مدت یک‌روز برگزار شده که طی آن خانم لیدا نادرنیا کارشناس مشاوره علوم و آموزه‌های دینی مسایل و مشکلات پیرامون ارتباط دختران و مادران را بررسی کردند.

نبوی‌نیا گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چناران در حال حاضر 2 هزار نفر عضو کودک و نوجوان دختر و پسر را تحت پوشش برنامه‌های خود دارد و در طول سال با بیش از 50 عنوان برنامه فرهنگی، ادبی و هنری آماده پذیرش دانش‌آموزان سطح شهرستان است.

انتهای پیام/2202/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول