اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون فرماندار بستک صورت گرفت

تجلیل از زوج‌ها و زنان موفق سرپرست خانوار بستک

به مناسبت دهه کرامت، با حضور معاون فرماندار بستک از هشت زوج برتر و هشت زن موفق سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در بستک تجلیل شد.

تجلیل از زوج‌ها و زنان موفق سرپرست خانوار بستک

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمدجواد جوادی معاون فرماندار این شهرستان پیش از ظهر امروز در این مراسم با تبریک دهه کرامت، حضرت فاطمه معصومه (س) را الگوی تقوی و نجابت برای دختران و زنان جامعه اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: شایسته است زنان و دختران جامعه اسلامی، با الگو گرفتن از حضرت فاطمه معصومه (س) در مسئله حجاب، عفاف، ارزش‌های والای انسانی، تربیت فکری، اعتقادی و اخلاقی خود و افراد خانواده خود تلاش کنند.

وی افزود: دختران و زنان جامعه اسلامی با الگو قرار دادن و درس گرفتن از زندگی این بانوی بزرگ در تمام عرصه‌های دینی، مذهبی، علمی، اجتماعی و سیاسی پیشگام بوده‌اند.

معاون فرماندار شهرستان بستک ادامه داد: دشمنان انقلاب و اسلام تاکنون تلاش‌های زیادی برای ترویج الگوی غربی و به انحراف کشاندن جوانان کشور انجام داده اند، اما هوشیاری و آگاهی فرزندان این مرز و بوم تمام توطئه‌های شوم آنان را نقش برآب کرده است.

جوادی گفت: رکود و پیشرفت جامعه در گرو اراده زنان و دخترانی است که نقش اصلی تعلیم و تربیت را بر عهده دارند و زنان ایران اسلامی همیشه در این مسیر پیشتاز بوده و با تربیت فرزندانی صالح، کشور را به قله‌های پیروزی رسانده‌اند.

وی بیان داشت: توجه ویژه مسئولان به زنان سرپرست خانوار از ضروریات جامعه اسلامی و از مسائل مهم اجتماعی و فرهنگی جامعه برای برقراری آرامش، امنیت  و پایداری بنیان خانواده‌های بی سرپرست و دیگر خانوادها است.

معاون فرماندار شهرستان بستک تأکید کرد: اگر حمایت از زنان سرپرست خانوار از طریق دستگا‌ه‌های ذی‌ربط انجام نگیرد، شاهد بروز بسیاری از ناهنجاری‌ها در جامعه خواهیم بود که بر این اساس باید حمایت از زنان سرپرست خانوار در اولویت برنامه‌ها باشد.

جوادی به تلاش گسترده دولت مردان برای رفع محرومیت و فقرزدایی از چهره خانوارهای کم درآمد اشاره کرد و افزود: هدفمندسازی یارانه‌ها و پرداخت نقدی یارانه ها کاملا" به نفع اقشار بی بضاعت بوده و توفیقاتی حاصل شده است.

وی در پایان سخنان خود هدف از انتخاب و معرفی زنان نمونه را ارج نهادن به مقام زن سرپرست خانوار که در دو سنگر خانواده و تولید فعالیت می کنند عنوان کرد و بیان داشت:  از جمله معیارهای انتخاب زنان نمونه سرپرست خانوار الگو بودن در زمینه رعایت شعائر اسلامی در محیط کار و تربیت فرزندان لایق، متعهد و تحصیلکرده و حضور فعال در مجامع اجتماعی و فرهنگی زنان و مشارکت در امور عام المنفعه و ارائه ایده‌های نو است.

انتهای پیام/88006/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول