اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز:

فاصله بین جنوب و شمال شیراز از بین می‌رود

شهردار شیراز از تسریع در طرح توسعه جنوب این شهر با کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های جدید با بیش از یک‌هزار و 180 میلیارد ریال پروژه در دهه کرامت در این منطقه خبر داد و گفت: فاصله بین جنوب و شمال شیراز از بین می‌رود.

فاصله بین جنوب و شمال شیراز از بین می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی حوزه مدیریت دفتر شهردار این شهر، مهندس علیرضا پاک فطرت با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع)، اظهار داشت: با ادامه ساخت و ساز در این مناطق، منطقه 9 شهرداری متحول می‌شود و فاصله بین جنوب و شمال از بین می‌رود.

وی آغاز ساخت ساختمان جدید شهرداری منطقه 9 در کنار پل دوم میانرود با 5 هزار و 600 متر مربع زیربنا، پل سوم میانرود در محله سجادیه، امتداد بلوار طلائیه در شمال رودخانه و نیز پروژه 60 متری در جنوب رودخانه میانرود از جمله این طرح‌ها عنوان کرد و افزود: این طرح‌ها با رویکردی عدالت‌محور توسعه پایدار را به دنبال دارد.

شهردار شیراز گفت: پل دوم میانرود، فاز اول بلوار 35 متری جنوب (بولوار طلائیه)، لوله‌گذاری آب‌های سطحی همزمان با این ایام مبارک افتتاح و در اختیار شهروندان شهر مقدس شیراز قرار می‌گیرد.

پاک فطرت افزود: تعریض مسیر سواره و پیاده و دیوارگذاری در اطراف باغ جنت، جدول‌گذاری و آسفالت معابر در مناطق چهار و 9، احداث سقاخانه و سرویس بهداشتی و ... از جمله این طرح‌ها است.

وی ارزش ریالی پروژه‌های آماده بهره‌برداری را بیش از 352 میلیارد ریال و پروژه‌های آماده کلنگ‌زنی را بیش از 827 میلیارد ریال اعلام کرد.

انتهای پیام/‌2448/ق/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول