اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کاراته خراسان جنوبی خبر داد

کسب 10 مدال رنگارنگ توسط کاراته‎کاهای خراسان جنوبی

دبیر هیئت کاراته خراسان جنوبی از کسب 10 مدال رنگارنگ توسط کاراته‎کاهای استان در مسابقات کشوری خبر داد و گفت: تیم خراسان جنوبی در جایگاه چهارم مسابقات قهرمانی کاراته کشور قرار گرفت.

کسب 10 مدال رنگارنگ توسط کاراته‎کاهای خراسان جنوبی

محمد علی بخشی امروز در گفت‌و‎گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: تیم کاراته شهرستان سرایان به نمایندگی از خراسان جنوبی در مسابقات کاراته قهرمانی کشور در سبک شوتوکان ایران با سرپرستی جواد کمالی‎منش شرکت کرد.

وی اضافه کرد: مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک شوتوکان ایران در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان با حضور 430 کارته‎کا در قالب 12 تیم به مدت سه روز در مشهد برگزار شد.

کسب 10 مدال رنگارنگ کاراته‌کاهای خراسان جنوبی

دبیر هیئت کاراته خراسان جنوبی اذعان داشت: کاراته‎کاهای خراسان جنوبی که با آمادگی لازم در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا کردند 10 مدال رنگارنگ را از آن خود کردند.

بخشی تصریح کرد:‌ در مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک شوتوکان ایران در رده سنی نونهالان چهار کاراته‎کا از خراسان جنوبی با غلبه بر رقیبان سه مدال طلا و یک مدال برنز کسب کردند.

بخشی تصریح کرد: محمدمهدی روحی در وزن منفی 33 کیلوگرم، سعید رضاپور در وزن منفی 25 کیلوگرم،‌ مبین شیردل در وزن منفی 22 کیلوگرم مدال طلای مسابقات قهرمانی کاراته کشور در سبک شوتوکان ایران را کسب کردند و امید‎رضا حسن‎زاده در وزن منفی 27 کیلوگرم نیز موفق شد مدال برنز را از آن خود کند.

کسب پنج مدال رنگارنگ کاراته کاهای جوان خراسان جنوبی

وی یادآور شد:‌ از خراسان جنوبی در مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک شوتوکان ایران در رده سنی نوجوانان پنج کاراته‎کا حضور داشتند که بعد از غلبه بر رقیبان به مرحله نهایی راه یافتند.

دبیر هیئت کاراته خراسان جنوبی افزود: مجید افسری در وزن منفی 27 کیلوگرم، احسان طاهون در وزن منفی 30 کیلوگرم، مهدی افسری در وزن منفی 29 کیلوگرم، امید‎رضا حسن‎زاده در وزن بالای 30 کیلو گرم و مبین شیردل در وزن بالای 30 کیلوگرم کاراته‌کاهای خراسان جنوبی بودند که با پیروزی بر حریفان موفق به کسب مدال برنز مسابقات شدند.

وی به حضور تنها کاراته‎کای خراسان جنوبی در رده سنی بزرگسالان این مسابقات اشاره و تصریح کرد: جواد کمالی‎منش در وزن منفی 61 کیلوگرم به مصاف رقیبان کشوری رفت و با غلبه بر رقیبان موفق به کسب مدال طلای این مسابقات شد و بر جایگاه قهرمانی ایستاد.

دبیر هیئت کاراته خراسان جنوبی اذعان داشت: تیم کاراته استان قم با کسب 15 مدال طلا قهرمان و تیم کاراته خراسان رضوی با کسب 12 مدال طلا نایب قهرمان شد.

بخشی اضافه کرد: همچنین تیم اصفهان با کسب هفت مدال طلا در جایگاه سوم مسابقات ایستاد و خراسان جنوبی چهارم شد.

انتهای‌ پیام/69014/س40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول