اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آبفای زنجان:

خط انتقال 400 میدان سرباز گمنام زنجان ترمیم شد

مدیر امور آبفای زنجان گفت: به منظور رفع مشکل افت فشار آب در برخی مناطق شهر خط انتقال 400 میدان سرباز گمنام زنجان ترمیم شد.

خط انتقال 400 میدان سرباز گمنام زنجان ترمیم شد

ایرج رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: به منظور رفع مشکل افت فشار برخی مناطق و رفع نشتی حوضچه شیرآلات میدان سرباز گمنام پرسنل زحمتکش این امور با تعویض شیرهای معیوب و تعویض و اتصال قطعه پوسیده خط انتقال 400 مشکلات این خط را برطرف کردند.

وی همچنین افزود: خط انتقال 400 میدان سرباز گمنام مناطق غرب و شرق شهر زنجان را به هم متصل می‌کند.

مدیر امور آبفای زنجان به تعویض شیرآلات اشاره کرد و گفت: دو دستگاه شیر فلکه سایز 400 و یک دستگاه 350 به همراه اتصالات و همچنین جداسازی زون دو و سه شبکه از اقدامات انجام گرفته این عملیات بود.

وی همچنین گفت: با اجرای این عملیات فشار آب مناطق شرق و غرب شهر زنجان بالانس شده و مشکل افت فشار آب مناطق شهرک رجایی کوچه مشکی – خیابان سعدی وسط و بعثت برطرف می‌شود.

رستمی به دیگر فواید این عملیات اشاره کرد و تصریح کرد: با این کار مخازن بین راهی 5 هزار متر مکعبی امور و مخزن 5 هزار متر مکعبی میدان قائم تنظیم شده و توان مانور روی خط 400 که از مخزن 15 هزار متر مکعبی کوی قائم به طرف غرب و همچنین امکان مانور روی خط 400 مخزن دو غربی به طرف شرق افزایش می‌یابد.

وی همچنین یادآور شد: با اجرای این عملیات از هدررفت آب به مقدار 14 هزار و 600 متر مکعب به طور سالیانه جلوگیری می‌شود.

مدیر امور آبفای زنجان در پایان متذکر شد: این عملیات کم نظیر از ساعت 8 صبح تا 18 عصر با 100 نفر ساعت کاری و مبلغی بالغ بر 400 میلیون ریال انجام گرفت.

انتهای پیام/2308/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول