اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان خبر داد

کاهش 11 درصدی تلفات حوادث رانندگی در زنجان

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان از کاهش بیش از 11 درصدی تلفات حوادث رانندگی از آغاز سال‌جاری تا کنون در زنجان خبر داد.

کاهش 11 درصدی تلفات حوادث رانندگی در زنجان

مهدی فروزش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به کاهش 11.97 درصدی آمار تلفات ناشی از حوادث رانندگی استان زنجان از آغاز سال‌جاری تاکنون اظهار داشت: از آغاز سال‌جاری 125 نفر در این حوادث جان خود را از دست داده‌اند.

وی از افزایش بیش از 11 درصدی تلفات ناشی از تصادفات رانندگی استان زنجان در بین بانوان خبر داد و افزود:‌ تلفات رانندگی آقایان طی این مدت از 106 نفر به 85 نفر کاهش یافته که بیانگر کاهش بیش از 19 درصدی این تلفات است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان با بیان اینکه 21 نفر از تلفات تصادفات رانندگی در حوادث داخل شهری جان خود را از دست داده‌اند، ادامه داد: 100 نفر دیگر در تصادفات برون شهری کشته شده‌اند.

وی تعداد تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای را در محورهای خاکی استان زنجان از آغاز سال‌جاری چهار نفر اعلام کرد و گفت: این آمار در مقایسه با آمار سال گذشته هفت نفر کاهش یافته است.

فروزش به کاهش نزدیک 18 درصدی تلفات حوادث رانندگی در محل حادثه اشاره کرد و گفت:‌ 47 نفر از تلفات رانندگی زنجان در محل حادثه جان خود را از دست داده‌اند.

وی تعداد تلفات حوادث رانندگی را در حین انتقال به مراکز درمانی 12 نفر اعلام کرد و افزود: 66 نفر از تلفات رانندگی استان زنجان از آغاز سال‌جاری تاکنون در بیمارستان روی داده است.

انتهای پیام/73004/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول