اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مجمع امور صنفی استان زنجان خبر داد

کشف بیش از 1000 قلم لوازم آرایشی قاچاق در زنجان

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: بیش از یک‌هزار قلم لوازم آرایشی، بهداشتی و داروی قاچاق طی مرداد‌ماه سال‌جاری در استان زنجان کشف شده است.

کشف بیش از 1000 قلم لوازم آرایشی قاچاق در زنجان

مشهود شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طی مرداد‌ماه سال‌جاری 15 هزار و 559 نخ سیگار قاچاق توسط مجمع امور صنفی استان زنجان کشف شده است.

وی با اشاره به اینکه دو پرونده در زمینه قاچاق سیگار در استان زنجان تشکیل شده است، تصریح کرد: ارزش ریالی این پرونده‌های تشکیل شده در استان بیش از 13 میلیون و 387 هزار ریال برآورد شده است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه در مجموع 40 بسته توتون و تنباکوی قاچاق طی مرداد‌ماه سال‌جاری در استان زنجان کشف شده است، افزود: یک فقره گشت مشترک در این زمینه در استان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه پرونده‌ای با ارزش ریالی 882 هزار ریال طی مرداد‌ماه سال‌جاری توسط مجمع امور صنفی استان در زمینه قاچاق توتون و تنباکو تشکیل شده است، ادامه داد: 17 پرونده نیز در زمینه قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی در استان تشکیل شده است.

شریفی با بیان اینکه بیش از یک‌هزار قلم لوازم آرایشی، بهداشتی و دارو در استان زنجان کشف شده است، یادآور شد: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده در این راستا نیز 6 میلیون و 697 هزار ریال برآورد شده است.

وی به کشف پنج عدد گوشی تلفن همراه قاچاق اشاره کرد و اذعان داشت: ارزش پرونده‌های تشکیل شده در این زمینه بیش از 12 میلیون ریال اعلام شده است.

انتهای پیام/73006/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول