اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری شهرستان سلطانیه خبر داد

بازدید 60 هزار نفر از گنبد تاریخی سلطانیه در زنجان

سرپرست فرمانداری شهرستان سلطانیه گفت: طی سه ماه دوم سال جاری بیش از 60 هزار نفر از گنبد تاریخی سلطانیه در استان زنجان بازدید کرده‌اند.

بازدید 60 هزار نفر از گنبد تاریخی سلطانیه در زنجان

احمد ذوالقدر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طی تیر ماه سال جاری 92 بازدیدکننده خارجی از گنبد سلطانیه بازدید کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه گنبد سلطانیه طی تیر ماه سال جاری 35 هزار و 670 بازدیدکننده داخلی داشته است، خاطر نشان کرد: یک هزار و 106 نفر نیز به صورت رایگان از این بنای تاریخی و عظیم بازدید کرده‌اند.

سرپرست فرمانداری شهرستان سلطانیه با بیان اینکه در تیر ماه سال گذشته فقط 22 گردشگر خارجی از گنبد بزرگ سلطانیه بازدید کرده‌اند، تصریح کرد: 13 هزار و 145 بازدید داخلی و 567 بازدید رایگان نیز طی این ماه ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه طی مرداد ماه سال گذشته نیز 67 بازدید کننده خارجی از گنبد سلطانیه بازدید کرده‌اند، اضافه کرد: 5 هزار و 473 گردشگر داخلی نیز طی مرداد ماه سال 91 از این بنای عظیم بازدید کرده‌اند.

ذوالقدر با بیان اینکه 144 نفر گردشگر خارجی طی مرداد ماه سال جاری از گنبد تاریخی سلطانیه بازدید کرده‌اند، یادآور شد: یک هزار و 962 نفر نیز به صورت رایگان از این بنا دیدن کرده‌اند.

وی اذعان داشت: در مجموع طی مرداد ماه سال جاری 10 هزار و 582 بازدید کننده داخلی و ایرانی از بنای تاریخی گنبد سلطانیه بازدید کرده‌اند.

سرپرست فرمانداری شهرستان سلطانیه تعداد بازدید کنندگان داخلی شهریور ماه سال 91 را از گنبد سلطانیه 22 هزار و 746 نفر برشمرد و افزود: یک هزار و 642 نفر نیز به صورت رایگان این بنا را بازدید کرده‌اند.

وی تعداد بازدیدکنندگانی که به صورت رایگان از گنبد سلطانیه بازدید کرده‌اند را یک هزار و 642 نفر برشمرد.

ذوالقدر با بیان اینکه تا بیستم شهریور ماه سال جاری 98 گردشگر خارجی از گنبد سلطانیه زنجان بازدید کرده‌اند، ادامه داد: تعداد بازدیدکنندگان داخلی نیز 123 هزار و 570 نفر اعلام شده است.

وی تعداد بازدید کنندگانی که به صورت رایگان تا بیستم شهریور ماه سال جاری از بنای تاریخی گنبد سلطانیه در استان زنجان بازدید کرده‌اند را یک هزار و 425 نفر اعلام کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان سلطانیه یادآور شد: تعداد بازدیدکنندگان از گنبد سلطانیه در سال جاری نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

وی میزان فروش بلیط در گنبد سلطانیه را طی شش ماه نخست سال جاری 120 میلیون تومان اعلام کرد.

انتهای پیام/7300/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول