اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید قزوین:

خانواده‌های شهدا ادامه‌دهندگان راه بصیرت هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران همواره ادامه‌دهندگان حقیقی راه بصیرت هستند.

خانواده‌های شهدا ادامه‌دهندگان راه بصیرت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، نادر نصیری صبح امروز در جمع خانواده‌های معظم شهدای شهر قزوین اظهار داشت: جمهوری اسلامی امروز از برکت و ثمر خون‌های مطهر به زمین ریخته شده به بار نشسته و حماسه‌سازی‌های ملت ایران سبب کوری دشمنان شده است.

وی گرامیداشت مقام و منزلت شهدا را وظیفه آحاد ملت دانست و بر استمرار راه پر رهروی آنان تأکید کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بیان کرد: ایثارگران و رزمندگان در ایام جنگ تحمیلی با شکست مرزهای بیگانگان یک پارچه با رهبری امام راحل حسینی‌وار عزت و استقلال نظام اسلامی را تضمین کردند.

نصیری ادامه داد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران همواره ادامه‌دهندگان حقیقی راه بصیرت بوده و ملت ایران در برهه‌های حساس از آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی مدد می‌جوید.

این مسئول عنوان کرد: جبهه باطل استکبار امروز در صدد آن است تا با انجام برنامه‌ریزی‌های شوم و تفرقه‌افکنانه ملت ایران را از دست‌یابی به آرمان‌های الهی خود مأیوس ساخته و روند خدمات‌رسانی را متوقف کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین اضافه کرد: استیصال و ضعف دشمنان امروز در جهان کنونی به خوبی آشکار شده است و قدرت معنوی جمهوری اسلامی به عاملی در مسیر شکست دسیسه‌چینان و  توطئه‌افکنان تبدیل شده است.

انتهای پیام/77005/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول