اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر اردبیل:

عزت امروز کشور را مرهون شهدا هستیم

سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت: عزت و افتخار به دست آمده امروز را مرهون مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و افتخارآفرینان این سرزمین هستیم که از تمام هستی خود گذشتند تا ملت در آرامش بمانند.

عزت امروز کشور را مرهون شهدا هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد فیضی عصر امروز در نشست مطبوعاتی خود با جمعی از خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: ما امروز در تکریم و تعظیم شهدای والامقام و جایگاه ارزشمند آنها عهد و پیمانی دوباره با این سرمایه‌های ارزشی و معنوی بستیم تا در آغاز دور چهارم شورای شهر بتوانیم با قوت قلب بیشتر و تبعیت از راه و مرام شهدا بتوانیم اهداف و مأموریتمان را به خوبی انجام دهیم.

وی با فرستادن سلام و صلوات به روح بلند شهدای نینوا و هشت سال دفاع مقدس ایران تصریح کرد: امروز تمام اعضای شورای شهر گرد هم آمدند تا در مراسم میثاق با شهدا حضور پیدا کنند که اعضای شورای شهر اردبیل و برخی از عوامل شهرداری با حضور در آرامستان فاطمیه عشق و ارادت خود را به اندیشه بلند شهدا و الگوی غنی آنها اعلام کردند.

فیضی خاطر نشان کرد:‌ مراسم امروز با اجرای زنده سرود ملی توسط گروه موزیک سپاه پاسداران آغاز شد و در کنار آن سایر آهنگ‌های انقلابی نیز به مرحله اجرا گذاشته شد.

این عضو شورای شهر اضافه کرد:‌ شرکت‌کنندگان در این مراسم با ذکر فاتحه بر سر مزار شهدا حضور پیدا کرده و با ادای احترام به آنها میثاقی دوباره با خانواده‌های شهدا و ایثارگران بستند تا راه عزتمند این شهیدان را ادامه دهند.

وی بیان کرد: مسئولان و آحاد مردم در مناسبت‌های مختلف در این میعادگاه‌های عشق و دلدادگی حضور پیدا می‌کنند تا به همه اعلام کنند که ما هر آنچه امروز داریم حاصل فداکاری، ایثار شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سخنگوی شورای شهر اردبیل اظهار امیدواری کرد در سایه الهی بتوان پیروان واقعی مکتب سیدالشهدا و همچنین فرزندان پاک باخته این سرزمینی بود که مجاهدانه وارد عرصه شده و در تبعیت از ولی و مولای خود از جان و دل مایه گذاشتند.

فیضی یادآور شد: همه اعضای شورای شهر بعد از این برنامه معنوی با سبک بالی، احساس آرامش بیشتر و الگو قرار دادن سیره و سلوک شهدا سعی دارند تا در سنگ خدمت‌رسانی بیشتر از هر زمان دیگر با قوت و صلابت حضور پیدا کرده و با این هیمنه و عظمت خود کید دشمنان را نیز خنثی کنند.

وی ادامه داد: شورای چهارم در حالی با این قدرت معنوی و روحی کار خود را دنبال می‌کند که امیدواریم در سایه مشارکت‌ها، هم‌افزایی‌ها و همدلی‌ها بتوان به سرعت به اهداف مورد نظر دست پیدا کرد.

فیضی در پایان سخنان خود گفت:‌ امیدواریم سایه این همراهی و هم‌افزایی‌ها همیشه بر سر شورای شهر مستدام باشد تا با اجماع نظر و اتفاق آرا بتوان بسیاری از بسترهای تحولی شهر و دیارمان را مهیا کنیم.

انتهای پیام/62001/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول