اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا تأکید کرد

بازسازی فوری گلزارهای شهدای بویین زهرا

فرماندار بویین زهرا خواستار تسریع در بازسازی فوری گلزارهای شهدای شهرستان بویین زهرا و پرداخت مطالبات ایثارگران بویین زهرایی شد.

بازسازی فوری گلزارهای شهدای بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین احد احمدی امروز در جلسه بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا خواستار تسریع در بازسازی گلزارهای نیمه‌تمام و نوسازی نشده نواحی و بخش‌های مختلف شهرستان بویین زهرا شد.

فرماندار شهرستان بویین زهرا به ضرورت پرداخت مطالبات ایثارگران بویین زهرایی اشاره کرد و افزود: احیای مطالبات ایثارگران به عنوان یک حقوق مستمر باید دنبال شده و ادامه یابد.

احمدی بیان کرد: همچنین طرح جامع ایثارگران باید با همت مسئولان جامه عمل پوشانده شود تا ایثارگران از مزایای پیش‌بینی شده در طرح مذکور استفاده کنند.

وی با بیان اینکه آزادی و استقلال کنونی کشور از برکات جانفشانی‌ها و فداکاری‌های شهدا و ایثارگران است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی تا به امروز از برکت خون‌های پاک و مطهر شهدا کج‌راهه‌ها و فتنه‌های بی‌شماری را خنثی کرده است و دشمنان نیز در دست‌یابی به اهداف خویش ناکام مانده‌اند.

احمدی ادامه داد: تلاش مجموعه بنیاد شهید جزو اعمال صالح در کارنامه معنوی افراد با عنوان کارهای صالح همچنان جاودانه مانده و زمینه رستگاری و رضایت‌‌مندی خانواده‌های معظم و معزز شاهد و ایثارگر را فراهم می‌کند.

فرماندار بویین زهرا با اشاره به لزوم قدرشناسی از خاندان ایثارگر خواستار اهتمام لازم مسئولان برای سرکشی و دلجویی‌های مستمر از مشکلات و درد و رنج‌های خانواده شاهد و ایثارگر شهرستان بویین زهرا شد.

انتهای پیام/77005/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول