اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان قروه:

حضور شهدای گمنام تحول فرهنگی و معنوی را به دنبال دارد / مزار شهدا دارالشفای حاجت‌مندان است

فرماندار قروه گفت: میزبانی این شهرستان از 2 شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس، نعمت و برکتی الهی است که نوید تحول عظیم فرهنگی و معنوی را به دنبال دارد.

حضور شهدای گمنام تحول فرهنگی و معنوی را به دنبال دارد / مزار شهدا دارالشفای حاجت‌مندان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، محمدرسول شیخی‌زاده امشب در جلسه هماهنگی تشییع پیکر مطهر 2 شهید گمنام اظهار کرد: مردم شهرستان قروه به ویژه سریش‌آباد، ویژگی‌های برجسته خود را در همه عرصه‌های دفاع از انقلاب به نمایش گذاشته‌اند.

وی افزود: این بار نیز مردم شهید پروری این شهرستان، با استقبال با شکوه از شهدای گمنام، ولایت‌مداری و انقلابی بودن خود را اثبات می‌کنند.

فرماندار قروه، مرقد مطهر شهدای کمنام را حرم‌های قدسی برای بهره‌گیری معنوی عنوان کرد و ادامه داد: با تدفین این دو شهید گرانقدر تعداد یادمان شهدای گمنام در شهرستان، به 2 یادمان می‌رسد.

فرماندار قروه با اشاره به اهمیت معنوی مقبره شهدا افزود: مقبره مطهر شهدا، دارالشفای حاجتمندان و ارادت عاشقان شهادت است که شهر سریش‌آباد با عنایت به سابقه دفاع خود از ارزش‌های ناب انقلابی، میزبانی شایسته‌ای را از فرزندان دلیر و گمنام خود خواهد داشت.

وی با تأکید بر برنامه‌ریزی گسترده برای تشییع باشکوه از این شهدای والامقام ،تصریح کرد: هرآنچه که انجام دهیم ، در وقاع نشانه پای بندی ما به آرمان شهداست و در برابر عظمت جانفشانی شهدا، کار بزرگی نخواهد بود.

شیخی‌زاده خاطرنشان کرد: حضور دائمی شهدا، توطئه‌های دشمنان ملت بزرگ و شهید پرور کشور و ارزش‌های اسلامی کشورمان را خنثی می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه حضور شهدا ، تجدید میثاق دوباره‌ای با آرمان شهداست، گفت: نسل جوان و نوجوان ما تشنه آشنایی با ارزش‌های انقلاب است و این حضور فرصتی مغتنم برای تبیین ارزش‌هاست.

فرماندار قروه متذکر شد: مردم ما قطعاً حضوری باشکوه در این مراسم معنوی خواهند داشت، چراکه دعوت‌کننده خود شهدا هستند.

وی در پایان عنوان کرد: برنامه معنوی شبی با شهدا، چهارشنبه شب در مسجد سیدالشهدا(ع) قروه برگزار می‌شود و صبح روز پنج‌شنبه مراسم تشییع و وداع با شهدا در شهر سریش‌آباد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/79009/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول