اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل:

دانشگاه آزاد 230 هزار متر‌مربع فضای آموزشی و رفاهی دارد / چاپ 1000 مقاله در ISI

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل و مراکز دانشگاهی شهرهای مختلف بیش از 230 هزار متر‌مربع فضای آموزشی و رفاهی ایجاد کرده‌اند.

دانشگاه آزاد 230 هزار متر‌مربع فضای آموزشی و رفاهی دارد / چاپ 1000 مقاله در ISI

فرشید سلیمی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: این واحد‌ها و مراکز دانشگاهی در سطح استان اردبیل 23 هزار نفر دانشجو و 400 عضو هیئت علمی دارند که مشغول فعالیت‌های مختلف علمی و تحقیقاتی هستند.

وی از تصویب رشته‌های جدید کارشناسی ارشد واحد اردبیل خبر داد و عنوان کرد: این رشته‌ها در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد هستند که برای اولین بار در اردبیل اقدام به جذب دانشجو می‌کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با برشمردن این رشته‌ها افزود: رشته‌های ریاضیات کاربردی، زیست‌شناسی در شاخه بیوشیمی در مقاطع کارشناسی ارشد و رشته علوم آزمایشگاهی در مقطع کارشناسی از جمله رشته‌های جدید است.

سلیمی ادامه داد: در سال‌های اخیر فعالیت‌های مناسبی در ارتباط با توسعه رشته‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد انجام شده است.

این مسئول تصریح کرد: امیدواریم در آینده نزدیک بر تعداد رشته‌های تحصیلات تکمیلی اضافه شود که این امر سبب گسترش سطح علمی دانشگاه خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل بیان داشت: در توسعه رشته‌ها نگرش بومی و توجه به تحصیلات تکمیلی مد‌نظر قرار گرفته و استقبال مسئولان و جوانان یکی از شاخصه‌های عمده توسعه رشته‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل است.

سلیمی با برشمردن ظرفیت‌های بسیار خوب منطقه 19 دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: استان اردبیل دارای شش واحد و شش مرکز دانشگاهی است که با داشتن وسعت مطلوب و جمعیت یک میلیون و800 هزار نفری دارای استعداد طبیعی و انسانی فوق‌العاده است.

وی گفت: در این واحدها و مراکز دانشگاهی 230 هزارمتر‌مربع فضای آموزشی و رفاهی تدارک دیده شده است.

رئیس منطقه 19 دانشگاه آزاد اسلامی از تولید یک هزار مقاله و چاب آن در مجلات ISI و همچنین تهیه و چاب 100 جلد کتاب توسط اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اردبیل خبر داد.

سلیمی خاطرنشان کرد: واحد علوم و تحقیقات نیز دارای 24 رشته تحصیلات تکمیلی است که این رشته‌ها در حال افزایش است.

این مسئول از ارتقای امتیاز دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل از 16 به 33 امتیاز خبر داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل افزود: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده توسط اداره کل تشکیلات و بهبود روش‌های دانشگاه آزاد اسلامی این ارتقای امتیاز صورت گرفته که نتیجه زحمات چشمگیر کارکنان،اساتید و دانشجویان است.

وی در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل اذعان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل نیز با داشتن 11 هزار دانشجو و 200 نفر هیئت علمی در فضای 120 هزار متر‌مربع فضای آموزشی و رفاهی در خدمت علم‌آموزان است به طوری که این واحد آموزشگاهی 700 مقاله را تولید کرده و در مجلات  ISI به ثبت رسانده است.

انتهای پیام/62007/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول