اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منطقه 23 دانشگاه آزاد همدان:

رتبه علمی دانشگاه آزاد اسلامی در دنیا 232 است

رئیس منطقه 23 دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: طبق آخرین آمار دانشگاه آزاد اسلامی دارای رتبه 232 در سطح دنیا است.

رتبه علمی دانشگاه آزاد اسلامی در دنیا 232 است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا رضایی ظهر امروز در مراسم معرفی معاون جدید آموزشکده سما همدان اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی در حد یک وزارتخانه است و این دانشگاه یک بال آموزش عالی در کشور است.

وی ضمن گرامیداشت دهه کرامت افزود: انقلاب اسلامی با وقوع خود راه سوم و تأثیرگذاری را به جهانیان مشخص و مبین کرد و بدون شک یکی از ثمرات و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی است.

رئیس منطقه 23 دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: انقلاب اسلامی توانسته یکی از بزرگ‌ترین نهادهای آموزشی یعنی بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان را ایجاد کند و این مایه افتخار ماست که ما هم به عنوان سرباز این نظام در این دانشگاه در حال خدمت‌رسانی هستیم.

این مسئول با ابراز خرسندی از اینکه طبق آخرین آمار دانشگاه آزاد اسلامی دارای رتبه 232 در سطح دنیا است، به ویژگی‌های منحصر به فرد دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: برخی از مؤسسات آموزش عالی فضای آموزشی که در اختیار دارند کمتر از یک متر به ازای هر دانشجو بوده در حالی که متوسط فضای آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی 5.12 متر به ازای هر دانشجو است.

رضایی ابراز داشت: فعالیت 27 هزار و 550 نفر عضو هیئت علمی و 50 هزار نفر حق‌التدریسی گواه بر عظمت این مجموعه است.

رئیس منطقه 23 دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در مورد کاربردی کردن علم مبتنی بر نیازهای جامعه عنوان کرد: 47 درصد از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در رشته‌های فنی و مهندسی مشغول به تحصیل هستند که این رشته‌ها کاملاً کاربردی بوده است.

وی اذعان داشت: یکی از اتفاقات خوب در دانشگاه آزاد اسلامی تأسیس سازمان سما است که توانسته کمک شایانی به وزارت آموزش و پرورش کند.

این مسئول در پایان متذکر شد: این مدارس از کیفیت مطلوب آموزشی بهره می‌برند که این مایه مباهات و افتخار خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی است.

انتهای پیام/89003/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول