اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان:

حضور من در دانشگاه آزاد مفیدتر است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به انصرافش از انتخابات شهرداری زنجان گفت: احساس کردم، حضور من در دانشگاه مفیدتر است.

حضور من در دانشگاه آزاد مفیدتر است

علی‌رضا فیروزفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به کاندیدا بودنش برای سمت شهرداری زنجان و انصراف پیش از رای‌گیری در شورای شهر زنجان اظهار داشت: این اقدام با مشورت‌هایی که انجام شد، صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی فضای بسیار مطلوبی در دانشگاه آزاد اسلامی حاکم شده است، افزود: این شرایط مطلوب حاصل عملکرد مدیریت کلان این دانشگاه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان به محیط آرام ایجاد شده در این دانشگاه اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر فضا برای فعالیت‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی در این دانشگاه فراهم شده است.

وی تاکید کرد: در سایه محیط آرام ایجاد شده در دانشگاه آزاد اسلامی فضا برای فعالیت‌های منطبق با دین مبین اسلام فراهم شده است.

فیروزفر با غنیمت دانستن فضای آرام موجود در محیط دانشگاه اضافه کرد: این فضا موجب فراهم شدن آرامش فکری برای فعالیت‌های مربوط به تعلیم و تربیت می‌شود.

وی با آرزوی موفقیت برای شهردار زنجان افزود: شهرداری و شورای شهر زنجان می‌توانند از همه ظرفیت‌های دانشگاه آزاد زنجان در راستای کمک به توسعه شهر استفاده کنند.

انتهای پیام/73004/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول