اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد

توسعه فعالیت‌های پژوهشی دغدغه‌ اصلی دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: توسعه فعالیت‌های پژوهشی و فرهنگی دغدغه‌های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی است.

توسعه فعالیت‌های پژوهشی دغدغه‌ اصلی دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، جواد کفیل صبح امروز در بازدید از امکانات آموزشی و رفاهی دانشگاه آزاد واحد خوی، اظهار داشت: توسعه فعالیت‌های پژوهشی و فرهنگی دغدغه‌های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی اقدامات موثری در این راستا انجام داده که امیدواریم این روند استمرار داشته باشد.

کفیل رسالت اصلی دانشگاه آزاد اسلامی را ارتقای کیفی آموزش با بهره‌گیری از فضاهای نوین ارزیابی کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با دارا بودن 470 مرکز و واحد دانشگاهی، یک میلیون و 600 هزار دانشجو و 27 هزار عضو هیئت علمی توانسته به عنوان یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های حضوری جهان به شمار رود.

وی در تشریح رسالت‌های دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: پیشبرد و گسترش دانش، پرورش افراد خلاق و متفکر در علوم مختلف با هدف ارتقای کیفیت جامعه دانشگاهی یکی از مهمترین اهداف این دانشگاه است.

در این بازدید، محمدباقر محسنی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در این واحد، اظهار داشت: توسعه فضاهای عمرانی، افزایش امکانات آموزشی، رفاهی، افزایش رشته تحصیلی، افزایش تعداد رشته محل‌ها، برنامه‌ریزی برای جذب حداکثری دانشجو در این واحد از مهم‌ترین دستاوردهای واحد خوی به شمار می‌رود.

وی به دیگر فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی این واحد اشاره کرد و افزود: افزایش تعداد کتب کتابخانه به بیش از یکصد هزار جلد، تجهیز کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها به وسایل کمک آموزشی پیشرفته از دیگر دستاوردهای مهم این واحد در سه سال اخیر است.

شایان ذکر است، ارائه گزارشی از دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی در یک سال اخیر از دیگر برنامه‌های رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی بود که در بدو ورود به این شهرستان انجام شد.

انتهای پیام/61001/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول