اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیین‌نامه هیئت امنای دانشگاه آزاد مازندران تصویب شد

آیین‌نامه داخلی هیئت امنای دانشگاه آزاد استان مازندران تصویب شد.

آیین‌نامه هیئت امنای دانشگاه آزاد مازندران تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، نخستین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی مازندران بعدازظهر امروز با حضور شایان‌فر معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، طاهایی استاندار مازندران و دیگر اعضا در دانشگاه آزاد اسلامی ساری برگزار شد.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست با تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) برگزاری نخستین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد مازندران را به فال نیک گرفت و گفت: تمرکززدایی و افزایش مشارکت نخبگان کشور در مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی، استفاده از خرد جمعی،  استفاده از نظرات صاحب‌نظران و شخصیت‌های علمی و فرهنگی براساس نیازهای استانی و منطقه از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری جلسات هیئت امنای استانی است.

حیدرعلی شایان‌فر افزود: این جلسه دوازدهمین جلسه هیئت امنای استان‌های کشور است و سعی داریم تا چند هفته دیگر جلسات هیئت امنای سایر استان‌های کشور را نیز برگزار کنیم تا فرصت تصمیم‌گیری‌های استانی برای هدایت فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی مهیا شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری و دبیر هیئت امنا دانشگاه آزاد اسلامی مازندران با معرفی اعضای هیئت امنای مازندران گزارشی در مورد روند فعالیت دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقه 3 ارائه کرد.

وی تعداد دانشجویان در حال تحصیل منطقه 3 دانشگاه آزاد اسلامی را 73 هزار و  275 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 4 هزار و 636 نفر در دوره کاردانی پیوسته، یک هزار و 613 نفر در دوره کاردانی ناپیوسته، 15 هزار و 495 نفر در دوره کارشناسی ناپیوسته، 33 هزار و 406 نفر در دوره کارشناسی، 17 هزار و 373 نفر در دوره کارشناسی ارشد و 752 نفر در دوره دکترای مشغول تحصیل هستند.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد مازندران تعداد اعضای هیئت علمی منطقه 3 دانشگاه آزاد اسلامی را یک هزار و 733 نفر و تعداد پرسنل اداری این منطقه را یک هزار و 905 نفر اعلام کرد و ابراز امیدواری کرد: با تشکیل هیئت امنای استانی و تفویض اختیارات انجام شده شاهد تحول جدی در توسعه و کیفیت‌بخشی به دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقه 3 باشیم.

در این جلسه آیین‌نامه داخلی هیئت امنای استان مازندران تصویب شد و پس از رأی‌گیری نیازآذری، محمد صالحی، حسینی مقدم، ابراهیمیان، سام دلیری، فلاح، ابراهیمی، باقرزاده و اقبال به عنوان اعضای کمیسیون دائمی هیئت امنای استان مازندران تعیین شدند.

همچنین شاهورانی، متولی، متانی، صمدی و احمدی نیز به عنوان اعضای کمیته نظارت بر حسن اجرای مصوبات هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران انتخاب شدند.

انتهای پیام/2296/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول