اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی نفرات برتر

مسابقات بازی‌های رایانه‌ای جام دیجیتال در قزوین به کار خود پایان داد

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین گفت: دومین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای «جام دیجیتال» که به همت مجتمع فرهنگی دیجیتال کاسپین قزوین برگزار شد با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

مسابقات بازی‌های رایانه‌ای جام دیجیتال در قزوین به کار خود پایان داد

سعید پورایمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: این مسابقات با هدف شناسایی، ساماندهی و هدایت بازیکنان رایانه‌‌ای در استان برگزار شد که به واسطه آن توانستیم بخشی از اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را ضمن غنی‌سازی به ایجاد رقابت سالم و همچنین ترویج بازی‌های مناسب تشویق کنیم.

وی افزود: این دوره از مسابقات از 18 شهریور ماه به مدت دو روز در چهار رشته با شرکت 200 نفر در سرای سعدالسلطنه برگزار شد که 12 بازیکن منتخب برای شرکت در رقابت‌های کشوری انتخاب شدند.

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های مداوم و تلاش‌های بی‌وقفه اعضای کمیته برگزاری مسابقات و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان، سطح کمی و کیفی مسابقات مورد تأیید شرکت‌کنندگان قرار گرفت.

وی با اشاره به نفرات برتر رشته FIFA XBOX بیان کرد: هاشم ملکی نفر نخست، محمدرضا استوار کرمانی و سعید برزو به ترتیب موفق به کسب عناوین دوم و سوم شدند.

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین عنوان کرد: همچنین علی هنرمند نفر اول، یاشار نصرالله‌زاده ماسوله و وحید سلحشوریان در رشته FIFA PC به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

پورایمانی با اشاره به نفرات برتر PES XBOX تصریح کرد: علیرضا صبوحی نفر اول، حسین اسدی نفر دوم، مهدی عسگری نفر سوم این رشته شدند.

این مسئول عنوان کرد: بهنام طاهرخانی، علیرضا رمضانی و سجاد محمدی به ترتیب عناوین اول تا سوم رشته PES PC را کسب کردند.

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین خاطرنشان کرد: مرحله کشوری مسابقات بازی‌های رایانه‌ای جام دیجیتال نیز از 17 تا 22 مهر ماه در تهران و مسابقات بین‌المللی این رشته در کشور مالزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77002/ی30/ظ1004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول