اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار خبر داد

راه‌اندازی 10 شبکه باقیمانده سیستم دیجیتال در بیجار

فرماندار بیجار از راه‌اندازی 10 شبکه باقیمانده سیستم دیجیتال در بیجار خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این 10 شبکه تعداد شبکه‌های دریافتی در این شهرستان به 20 شبکه می‌رسد.

راه‌اندازی 10 شبکه باقیمانده سیستم دیجیتال در بیجار

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حمداله کریمی پیش از ظهر امروز در بازدید از دکل‌های صدا و سیما، ضمن قدردانی از مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان در خصوص موافقت با افزایش شبکه‌های سیستم دیجیتال  شهرستان بیجار اظهار کرد: عملکرد شبکه رسانه ملی در استان کردستان قابل تقدیر است.

کریمی به اعتبارات راه‌اندازی سیستم دیجیتالی و تامین این اعتبارات از محل اعتبارات تملک دارایی‌های استان اشاره کرد و گفت: امیدواریم با راه‌اندازی هرچه سریع‌تر این شبکه‌ها شاهد ارائه خدمات هرچه بیشتر به مردم باشیم.

وی در ادامه از پوشش خبری مناسب برنامه‌های فرهنگی این شهرستان بویژه یادواره سرداران و 450 شهید والامقام شهرستان بیجار توسط صدا و سیمای مرکز استان تقدیر کرد و گفت: بدون شک امروزه زنده‌نگه داشتن یاد شهدا یکی از رسالت‌های صدا و سیما ترویج فرهنگ ایثارگری از جمله اقدامات مهم این رسانه ملی و پر مخاطب است.

معاون فنی صدا و سیمای مرکز کردستان نیز در این جلسه از فراهم شدن شرایط برای نصب سیستم دیجیتال و راه‌اندازی مابقی شبکه‌های دیجیتال بیجار خبر داد و اظهار کرد: با آغاز به کار این سیستم، روستاهایی که در مسیر این فرستنده قرار گرفته‌اند قادر به دریافت 20 شبکه تلویزیونی خواهند بود.

رحمانی همچنین از تلاش صدا و سیمای مرکز کردستان برای راه‌اندازی سیستم دیجیتال در شهر حسن آباد یاسوکند در سال‌جاری خبر داد و گفت: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز ، این مرکز آمادگی دارد تا سیستم دیجیتال را در شهرهای توپ‌آغاج و پیرتاج شهرستان بیجار و همچنین شهر بابارشانی راه‌اندازی کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: صدا و سیمای مرکز کردستان تاکنون بیش از 200 میلیون تومان برای اجرای این طرح هزینه کرده است.

انتهای پیام/79015/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول