اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر خبر داد

افتتاح مجتمع دیجیتال ملایر همزمان با هفته دولت

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از افتتاح مجتمع دیجیتالی ملایر همزمان با هفته دولت خبر داد.

افتتاح مجتمع دیجیتال ملایر همزمان با هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر محمود مصباح صبح امروز در نشست صمیمی با اصحاب رسانه در ملایر با اشاره به توانمندی‌های شهرستان ملایر در زمینه‌های مختلف، ملایر را دومین شهر فرهنگی استان خواند و اظهار داشت: همراهی و همدلی اصحاب رسانه در این شهرستان زبانزد است.

وی گفت: خبرنگاران ملایر تعامل بسیار خوبی با مسئولان و مدیران ملایر داشته و در این راستا از هیچ کوششی در اطلاع‌رسانی شهرستان دریغ نکرده‌اند.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با اشاره به جمعیت 300 هزار نفری شهرستان ملایر تصریح کرد: ملایر با این وسعت دارای ظرفیت‌های فرهنگی بالایی است.

وی برخورداری از چهار حوزه علمیه و 16 هزار دانشجو در مراکز دانشگاهی و وجود 49 هزار دانش‌آموز در ملایر را از افتخارات علمی و فرهنگی ملایر برشمرد و گفت: در این شهرستان 18 کتابخانه عمومی و فعال وجود دارد که نشان از توجه مردم ملایر به مطالعه و علم دارد.

مصباح با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگ و هنر علاوه بر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ادارات و نهادهای فرهنگی دیگر نیز در این زمینه فعالیت دارند، عنوان کرد: تعامل خوب ادارات فرهنگی با اداره ارشاد باعث شده تا شهرستان ملایر، در زمینه فرهنگی و هنری جزو برترین‌ها در استان باشد و در بسیاری از شاخص‌ها حرف نخست را در استان می‌زند.

وی هنرمندان ملایر را باعث افتخار این شهرستان و استان برشمرد و افزود: هنرمندان ملایر طی سال‌های اخیر با درخشش در جشنواره‌های مختلف تا کنون توانسته‌اند در عرصه‌های کشوری و حتی بین‌المللی افتخارآفرینی کنند.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر خواستار ارائه تسهیلات و اعتبارات بیشتر به بخش فرهنگ و هنر در شهرستان ملایر شد و تصریح کرد: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تاکنون با نگاه مساعد و به حوزه فرهنگ و هنر اقدامات ارزنده‌ای را انجام داده و جای تقدیر دارد.

وی ابراز داشت: در حوزه مطبوعات و رسانه‌ها نیز شهرستان ملایر با توجه به ویژه بودن نگاه ویژه می‌طلبد و امیدواریم بتوانیم برای اصحاب رسانه به عنوان یکی از اقشار زحمتکش و بی‌ادعای جامعه گام‌های بهتری برداریم.

 مصباح در پایان از افتتاح مجتمع دیجیتال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با 37 سیستم خبر داد و خاطرنشان کرد: این مجتمع همزمان با هفته دولت در ملایر افتتاح می‌شود و شامل بازی‌های رایانه‌ای برای کودکان و استفاده از سیستم‌های دیجیتالی برای سایر خواهد بود.

انتهای پیام/89013/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول