اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال قزوین خبر داد

آغاز ثبت‌نام جام دیجیتال 2013

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین گفت: ثبت‌نام دومین دوره مسابقات کشوری بازی‌های رایانه‌ای «جام دیجیتال» همزمان با برگزاری هفتمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال آغاز شد.

آغاز ثبت‌نام جام دیجیتال 2013

سعید پورایمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: ثبت‌نام دوره دوم مسابقات رایانه‌ای کشور هم‌اکنون آغاز شده و تا هشت شهریور ماه ادامه دارد که با توجه به اینکه زمان برگزاری مسابقات 15 شهریور ماه است، زمان ثبت‌نام تمدید نمی‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به آدرس اینترنتی http://www.jamdigital.ir مراجعه و مشخصات خود را ثبت کنند.

وی افزود: علاقه‌مندان نیز می‌توانند به صورت حضوری به مجتمع فرهنگی دیجیتال کاسپین واقع در قزوین، حد فاصل فلکه میرعماد و فلکه عدل روبه‌روی مجتمع تجاری ایرانیان و مجتمع شهری شباب واقع در خیابان ولیعصر کوچه شهید علی دمساز مراجعه کنند.

مدیر مرکز رسانه­‌های دیجیتال استان قزوین اضافه کرد: این مسابقات در رشته‌های فیفا 13 به دو صورت ایکس‌باکس و رایانه و پی‌ای‌اس 13 هم به دو صورت رایانه و ایکس‌باکس و بازی‌های کانتر 1.6، برگزار می‌شود.

پورایمانی ادامه داد: مبلغ ثبت‌نام برای بازی‌های تک نفره 20 هزار تومان و تیمی 100 هزار تومان است که بازی‌های تیمی پنج نفره و یک نفر به عنوان ذخیره هر تیم می­تواند تعیین شود.

وی با اشاره به اینکه در این مسابقات به پنج نفر برگزیده هر رشته جوایز نفیسی اهدا می‌شود، عنوان کرد: سه نفر به عنوان رتبه نخست، دو نفر به عنوان رتبه دوم و یک نفر به عنوان رتبه سوم حائز دریافت جایزه از 60 تا پنج میلیون ریال است.

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین تصریح کرد: نفرات اول تا سوم رشته‌های تک نفره و تیم اول و دوم رشته‌های تیمی از هر استان پس از تأئید از سوی شبکه ملی فرهنگ به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کنند.

پورایمانی تصریح کرد: تمام افراد می‌توانند در مسابقات شرکت کنند ولی افرادی که به عنوان داور مسابقات هستند نمی‌توانند در همان بازی که داوری می‌کنند بازیکن باشند؛ همچنین ثبت‌نام‌کننده در یک بازی، نمی‌تواند در همان بازی در کنسولی دیگر هم ثبت‌نام کند.

انتهای پیام/2667/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول