اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس انجمن ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران تاکید کرد

ضرورت ارتباط یافته‌های علمی با بخش صنعت

نائب رئیس انجمن ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران گفت: ارتباط یافته‌های علمی با بخش صنعت ضروری است.

ضرورت ارتباط یافته‌های علمی با بخش صنعت

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حمید ابریشمی‌مقدم بعدازظهر امروز در هشتمین کنفرانس ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران در دانشگاه زنجان گفت: باید ارتباط قوی بین دو حوزه صنعت و یافته‌های علمی دانشگاه ایجاد کرد.

وی به انجمن ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران اشاره کرد و افزود: این انجمن در طول سال‌های اخیر روند مناسبی را طی کرده است.

نائب رئیس انجمن ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران بهره‌برداری مناسب از یافته‌های علمی در حوزه ماشین بینایی و پردازش تصویر را یادآور شد و گفت: باید از یافته‌های این حوزه بهره بیشتری برده شود.

وی به انجمن های علمی در این حوزه علمی اشاره کرد و افزود: انجمن‌های علمی ماشین بینایی و پردازش تصویر در برخی دانشگاه‌های کشور تشکیل شده است.

ابریشمی‌مقدم با بیان اینکه می‌توان این انجمن را در دانشگاه زنجان نیز راه‌اندازی کرد، گفت: مسئولین می‌توانند در مورد تشکیل این انجمن به اجماع نظر برسند.

نائب رئیس انجمن ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران توسعه علمی در این حوزه را مهم برشمرد و گفت: شاخه‌های دانشجویی می‌توانند در این حوزه فعالیت‌های مناسبی داشته باشند.

وی به برگزاری کنفرانس ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران اشاره کرد و افزود: ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران حوزه تخصصی در دو گروه علمی کامپیوتر و برق است.

ابریشمی‌مقدم راه‌اندازی تشکل‌های دانشجویی در این حوزه را یادآور شد و اظهار داشت: تشکیل و راه‌اندازی آن موجب شتاب توسعه علمی کشور در علوم جدید خواهد شد.

نائب رئیس انجمن ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران خاطرنشان کرد: در این حوزه هفت کنفرانس برگزار شده است که هشتمین آن در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال رایزنی با مراکز علمی برای برگزاری دومین کنفرانس در این حوزه هستیم، گفت: به احتمال زیاد این کنفرانس علمی به‌ زودی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73007/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول