اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بخش بانوان

تهران قهرمان رقابت‏های تکواندوی دانشجویان دانشگاه علمی و کاربردی شد

رقابت‏های تکواندوی سومین دوره المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه علمی و کاربردی‌ با قهرمانی تیم تهران به پایان رسید.

تهران قهرمان رقابت‏های تکواندوی دانشجویان دانشگاه علمی و کاربردی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی هیئت تکواندوی استان تهران، سومین دوره رقابت‏های المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه علمی و کاربردی در رشته تکواندو در 2 بخش کیوروگی و پومسه در خانه تکواندو برگزار شد.

این رقابت‏ها با حضور 100 تکواندوکار از استان‏های آذربایجان‌غربی،‌ اردبیل،‌ اصفهان،‌ البرز،‌ ایلام،‌ بوشهر، تهران،‌ خراسان شمالی،‌ خوزستان،‌ فارس،‌ قزوین،‌ کرمانشاه،‌ گلستان،‌ همدان و یزد در خانه تکواندو برگزار شد.

در پایان این رقابت‏ها، تیم تهران در مجموع با کسب هشت مدال طلا (هفت نشان طلا در بخش کیوروگی و یک طلا در بخش پومسه) به مقام قهرمانی دست یافت.

همچنین تیم خوزستان با یک نقره و سه برنز و با احتساب 16 امتیاز دوم شد،‌ ایلام با 2 نقره و یک برنز و 15 امتیاز سوم و کرمانشاه با 2 نقره و هفت امتیاز جایگاه چهارم را به خود اختصاص داد.

گفتنی است، در بخش کیوروگی سهیلا تاج‏زاده، نیان شاه‏‏محمدی، المیرا گروسی، ریحانه محمدی، مرضیه فتحی، اکرم تاجیک و شیرین فرخی‏پور به نشان طلا دست یافتند و نیلوفر آسیایی در بخش پومسه در سکوی اول ایستاد.

لازم به ذکر است، شهناز جوانمرد به عنوان مربی و ریحانه فولادی سرپرستی تیم را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/2568/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول