اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

ارتباط بانک‌ها با حوزه علمیه سبب آشنایی بیشتر با بانکداری اسلامی می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: ارتباط عمیق‌تر بانک‌ها با حوزه علمیه ضمن بهره‌مندی از محضر اساتید برجسته حوزوی، آشنایی بیشتر با بانکداری اسلامی و قوانین مربوط به آن را به دنبال دارد.

ارتباط بانک‌ها با حوزه علمیه سبب آشنایی بیشتر با بانکداری اسلامی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین به مناسبت هفته بانکداری اسلامی در دیدار با جمعی از مدیران و روسای شعب بانک مهر اقتصاد استان قزوین که در سالن اجتماعات شهید باریک‌بین برگزار شد، اظهار کرد: امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی بانکداری اسلامی امری مهم و بااهمیت است که نباید مورد غفلت واقع شود.

وی با اشاره به حساس بودن کار در بانک افزود: کارکنان بانک مهر اقتصاد مجموعه‌ای از کارکنان بانک‌های استان هستند که شغلی بسیار حساس و بااهمیت دارند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: بنابراین باید تمام تلاش و همت خود را برای سرعت عمل بخشیدن به امور ارباب رجوع به کار گیرند.

باریک‌بین ضمن قدردانی از تلاش تمام کارکنان بانک‌ها در استان به خصوص کارکنان بانک مهر اقتصاد گفت: با گزارشی که مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان ارائه داد برنامه‌های خوبی برای ارائه خدمات بانکی به وسیله این بانک انجام شده که جای تقدیر دارد.

وی ضمن تأکید بر آشنایی بیشتر مردم با قوانین بانکداری و عقود اسلامی اظهار کرد: مدیران شعب بانک‌های مختلف باید مردم را با نحوه دریافت وام آشنا کنند تا در زمان بازپرداخت وام با مشکل روبرو نشوند.

امام جمعه قزوین با اشاره به ارتباط بین حوزه علمیه و بانک‌ها گفت: بهتر است بانک‌ها با مدارس حوزه علمیه ارتباط برقرار کنند تا ضمن بهره‌مندی از محضر اساتید برجسته حوزه علمیه با قوانین بانکداری در اسلام بیشتر آشنا شوند.

باریک بین افزود: با دعوت از شخصیت‌های برجسته حوزوی در نماز جمعه نیز می‌توانید اطلاعات بیشتری در زمینه بانکداری اسلامی و قوانین مربوط به آن در اختیار مردم و نمازگزاران قرار دهید.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: آیات و احادیث فراوانی در رابطه با مسائل مالی و عقود اسلامی از ائمه معصومین(ع) وجود دارد که باید آن‌ها را به خوبی و با دقت زیاد مدنظر قرار دهید.

مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان قزوین نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت‌های انجام‌شده در این بانک گفت: باید زمینه‌ای فراهم شود تا بتوانیم از طریق رسانه‌ها عقود و قوانین بانکداری اسلامی را برای مردم بیش از پیش تبیین کنیم.

محمدتقی نوروزی افزود: بانک اقتصاد مهر استان قزوین در مدت فعالیت خود با تلاش و همدلی مدیران شعب توانسته است در جلب رضایت مشتریان موفق عمل کند.

انتهای پیام/77010/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول