اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد گچساران:

بزرگترین رویداد علمی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران گفت: بزرگترین رویداد علمی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

بزرگترین رویداد علمی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، آرمین محمودی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از گذشت 26 سال از افتتاح و بهر‌ه‌برداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران، دانشکده فنی و مهندسی نخستین مرکز آموزشی بوده که به این دانشگاه افزوده می‌شود.

وی، دانشکده فنی و مهندسی را مهم‌ترین و استراتژیک‌ترین دانشکده واحد دانشگاه آزاد اسلامی گچساران عنوان کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران دارای یک دانشکده مصوب بود که دانشکده فنی و مهندسی دومین دانشکده این واحد کمک زیادی به افزایش رتبه این دانشگاه می‌کند.

محمودی با اشاره به ویژگی‌های فنی این دانشکده ابراز کرد: زیربنای دانشکده فنی و مهندسی گچساران شش هزار و 700 متر بوده که این زیربنا فضایی افزون بر 18 هزار و 300 متر مربع فضای آموزشی را در بر گرفته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران بیات داشت: اعتبار و هرینه ساخت این مرکز آموزشی افزون بر 17 میلیارد ریال بوده که این مبلغ برای ساخت پروژه، هزینه‌های آموزشی و خرید تجهیزات مصرف شده است.

محمودی با بیان این‌که دانشکده فنی و مهندسی دارای 30 عضو هیئت علمی در مقاطه دانشیاری، استادیاری و مربی ماست، ادامه داد: این دانشکده شامل گروه‌هایی از جمله مهندسی شیمی، مهندسی شیمی و مهندسی صنایع است.

وی اظهار کرد: مدیریت دانشگاه آزاد برنامه‌ریزی و پیش‌بینی ایجاد دانشکده‌های جدید‌‌تری را در این واحد در دستور کار دارند که در این راستا پیگیر تصویب دانشکده شیمی هستیم و البته اقدامات اولیه این اقدام نیز به عمل آمده است.

محمودی تأکید کرد: در صورت تصویب دانشکده شیمی در نتیجه ارتقای این واحد دانشگاهی، دانشگاه آزاد گچساران نخستین واحد دانشگاهی جامع جنوب کشور می‌شود.

این استاد دانشگاه و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران افزایش کمی و کیفی سطح جذب هیئت علمی و دانشجویان و حقوق و مزایای اساتید و کارکنان دانشگاه تنها بخشی از مزایای افزایش رتبه علمی دانشگاه است.

محمودی تعداد دانشکده‌های مصوب هر دانشگاه را شاخص مهم ارزیابی دانشگاه‌ها دانست و بیان کرد: این امر گامی مهم در راستای افزایش و ارتقای رتبه علمی  و استمرار و پویایی دانشگاه است.

انتهای پیام/82001/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول