اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

کیفیت آب اردبیل با برداشت از تراز بالاتر سد یامچی بهبود می‌یابد

فرماندار اردبیل گفت: وضعیت آب شرب اردبیل با برداشتی که از ترازهای بالای سد یامچی انجام می‌شود، بهبود می‌یابد.

کیفیت آب اردبیل با برداشت از تراز بالاتر سد یامچی بهبود می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر ظهر امروز در بازدید از ایستگاه پمپاش شناور برداشت آب از ترازهای بالای سد یامچی اظهار داشت: با هزینه‌کرد حدود چهار میلیارد تومان ایستگاه پمپاژ شناور برای برداشت آب از ترازهای بالای سد در حال تکمیل و اتمام است.

وی خاطرنشان کرد‌: این ایستگاه با استفاده از آخرین دستگاه‌ها و تکنولوژی‌های نوین عملیاتی و اجرایی شده به بالا رفتن کیفیت آب شرب اردبیل کمک خواهد کرد.

فرماندار اردبیل اهداف این پروژه را افزایش کیفیت آب شرب اردبیل و بالا رفتن مطلوبیت آن اعلام کرد.

دبیر افزود: با اجرای این پروژه و با توجه به این‌که برداشت آب از ترازهای بالای سد و برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت و بلند مدت، آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب شهری بر این است با اقدامات موثری که انجام می‌شود امیدواریم حداقل 70 درصد به بهبود کیفیت آب شرب کمک شایان توجهی شود.

این مسئول تصریح کرد: توجه بیشتر به منابع آبی و صرفه‌جویی در این زمینه امر خطیری است که نباید نادیده گرفته شده و یا از آن غفلت شود.

رئیس شورای اداری شهرستان اردبیل یادآور شد: باید با انجام عملیات اکتشافی و ژئوتکنیکی و مطالعات مختلف نسبت به تامین آب شرب با کیفیت و سالم با توجه به افزایش جمعیت و مساحت شهری اردبیل برای مردم رضایت‌مندی واقعی را فراهم آوریم.

دبیر، کیفیت آب اردبیل را مطلوب دانست و گفت: با اقدامات مفید و موثری که در حوزه آب شرب اردبیل برای تامین آب صورت می‌گیرد امیدواریم یک حرکت جدی را در جلب رضایت‌مندی مردم شاهد و ناظر باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان به زون‌بندی‌های انجام شده اشاره کرد و اظهار داشت: هموطنان ما مشکلی از بابت تامین آب یا افت فشار آب شرب با اجرای زونبندی‌‌های جدید نخواهند داشت.

انتهای پیام/62005/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول